Harley Dag Nijmegen door politie afgelast.

Gestart door HD4ever, 22 september, 2009, 17:27:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

HARLEY-DAG NIJMEGEN --> AFGELAST!

Op last van een negatief advies van de korpsleiding van de politie, heeft de burgemeester van Nijmegen besloten het evenement niet door te laten gaan. Om redenen van recente gebeurtenissen op andere evenementen, geeft de politie aan een grote inzet van agenten te moeten inplannen. Voor de Harley-Dag Nijmegen op 27 september 2009 gaat hen dat helaas niet lukken!

Uiteraard stelt dit besluit ons als organisatie enorm teleur. Maanden aan voorbereiding, los van de gemaakte kosten, worden in één keer teniet gedaan.

We willen in ieder geval iedereen bedanken voor de steun die wij tot op heden hebben mogen ontvangen bij de organisatie van de Harley-Dag Nijmegen 2009.
Een woord van dank gaat uit naar met name onze sponsoren, maar ook standhouders, bands en iedereen die verder een bijdrage heeft geleverd aan de organisatie.

Onder voorbehoud van verstrekking van de benodigde vergunningen en medewerking van de politie, verplaatsen we de eerste editie van de Harley-Dag Nijmegen naar medio september 2010. We zullen er in ieder geval alles aan doen om de Harley-Dag Nijmegen volgend jaar op de kaart te zetten!


Tja, ik zou dat langharig getattooeerd tuig met die herrie brommers ook niet in mijn centrum willen hebben.  :schater:  Volgend jaar een nieuwe kans als de commisaris zijn werk eens heeft gedaan en ergens een HD dag heeft bezocht. Een HD dag is tenslotte geen strandfeest met voetbal liefhebbers :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gehaktbal

wat een grote onzin,waarvoor zijn die cops nodig??

bikers gedragen zich toch altijd?? :yes6rs:

naked bike or wife,i like it both

De Sjeng

Citaat van: Gehaktbal op 22 september, 2009, 17:44:48
bikers gedragen zich toch altijd?? :yes6rs:

Je kunt zeggen wat je wilt!! maar mijn ervaring is, dat op de meeste treffens gebeurd er weinig/niets. Het gaat meestal mis als buitenstaanders zich erin mengen, en drank begint te vloeien.
God Forgives, I Don't

Gehaktbal

Citaat van: De Sjeng op 22 september, 2009, 18:18:44
Citaat van: Gehaktbal op 22 september, 2009, 17:44:48
bikers gedragen zich toch altijd?? :yes6rs:

Je kunt zeggen wat je wilt!! maar mijn ervaring is, dat op de meeste treffens gebeurd er weinig/niets. Het gaat meestal mis als buitenstaanders zich erin mengen, en drank begint te vloeien.

volkomen mee eens :yes6rs:
naked bike or wife,i like it both

Timeeh

Citaat van: De Sjeng op 22 september, 2009, 18:18:44
Citaat van: Gehaktbal op 22 september, 2009, 17:44:48
bikers gedragen zich toch altijd?? :yes6rs:

Je kunt zeggen wat je wilt!! maar mijn ervaring is, dat op de meeste treffens gebeurd er weinig/niets. Het gaat meestal mis als buitenstaanders zich erin mengen, en drank begint te vloeien.

:stupid:

Steefke™

Citaat van: De Sjeng op 22 september, 2009, 18:18:44
Citaat van: Gehaktbal op 22 september, 2009, 17:44:48
bikers gedragen zich toch altijd?? :yes6rs:

Je kunt zeggen wat je wilt!! maar mijn ervaring is, dat op de meeste treffens gebeurd er weinig/niets. Het gaat meestal mis als buitenstaanders zich erin mengen, en drank begint te vloeien.

Ik zweer dat ze bij een voetbalwedstrijd meer werk hebben, en dat kan wel gewoon. Daar betalen we allemaal belasting voor. :twisted:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 22 september, 2009, 19:26:30
voetbalwedstrijd Daar betalen we allemaal belasting voor. :twisted:

Dan ben ik helemaal verkeerd bezig, ik heb namelijk een hekel aan voetbal en wil daar dus helemaal niets aan mee betalen.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gehaktbal

Zonet het gastenboek getekend ,effe gezegd dat ik het grote flauwekul vind van die cops


www.harleydagnijmegen.nl
naked bike or wife,i like it both

DeWitte

tuig dat harleyvolk, sterker nog allemaal dat V-twinvolk :mrgreen:

;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 22 september, 2009, 19:41:59
Citaat van: Steefke™ op 22 september, 2009, 19:26:30
voetbalwedstrijd Daar betalen we allemaal belasting voor. :twisted:

Dan ben ik helemaal verkeerd bezig, ik heb namelijk een hekel aan voetbal en wil daar dus helemaal niets aan mee betalen.  :evil:
:stupid:
Smells like rubber

@Nippon

zo'n Harley treffen, 't lijken wel trekmieren  :roll: ze gaan van stad naar stad

ik bedoel elk weekend is wel ergens een harley dag en zoveel harley's zijn er niet  :mrgreen:

HD4ever

Er was geen live muziek, geen biertent en geen kraampjes met meuk, maar de HD dag in Nijmegen is toch gewoon doorgegaan. Op TV Gelderland Nieuws was gisteravond te zien dat de waalkade goed gevuld stond met trilplaten.  :yes6rs:
De politie kwam ook nog 2 keer kijken, maar zag dat het goed was, ondanks het verbod van de edelachtbare. :twisted: En blijkbaar is er niets vernield en werd er ook niet geschoten of gestoken.  :-X
Zie ook de foto's op: http://www.mad-bikes.nl/nijmegen2009/slides/Nijmegen2009%20001.html
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"