Weekje Dolomieten en Gardameer

Gestart door SuzukiLimburg, 02 oktober, 2009, 09:55:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 03 oktober, 2009, 11:07:22
Citaat van: BoxerQ op 03 oktober, 2009, 11:00:00
Er zijn dingen die doe je niet  :roll:
en een toermoter van je aanhanger laden bij een bikerhotel is er een van  :evil:






:shock:  Waar staat zoiets geschreven ??

nergens Frits  :? net zo min als dat een vrouw haar blote schouders moet bedekken als een Grieks-orthodoxe kerk betreed.

B-Witch

Ene kant ben ik het met BoxerQ eens  :yes6rs:
van de andere; het lijkt mij ook wel heel relaxed als je met auto met aanhanger zulke reis maakt, Italë is niet bepaald naast de deur.
En niet iedereen heeft de luxe om de tijd te nemen om alles binnendoor af te leggen, daarvoor is een week te kort als je op je bestemmimg ook nog een aantal dagen wilt rijden.
In de buurt (bijv in de vulkaaneifel) je motor van een aanhanger afladen bij een bikerhotel, dat is idd geen porum :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik vin ut wat vierkant, ik heb ook een bloedhekel aan in een tent liggen en geloof me heel vaak moeten doen (vroegah thuis, toen ik zelf geen cent te makken had en in militaire dienst nog ees dunnetjes over bij $%^&* min10 temperaturen gdvd :evil:) imo: dat iedereen lekker doet of slaapt waar ie zin in heeft. Met of zonder tent, aanhanger, vrouw, vriend of wat dan ook. Tis zijn of haar vakantie en die mag ie lekker godzijdank zelf invullen zolang ik maar niet mee hoef/moet wa?  :mrgreen:

Amuzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeee en kom heel thuis :yes6rs:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Nou, we hebben het weer veilig tot thuis gered.

Motor op de aanhanger geen optie? Geloof me, het was erg relaxed. Je mag eens 2 uur onafgebroken op mijn TL1000 rijden, dan praten we nog wel eens  :mrgreen: En wat andere bikers daar van vinden? Who gives a shit, ik rij voor mezelf niet voor de schijn bij anderen op te houden of om imago op te bouwen.

We sliepen in een luxe 5-persoons stacaravan in Manerba del Garda, vlakbij Pechiera waar Steefke geweest is.
De eerste dag zijn we op ons gemak rond het Gardameer getourd om even te aklimatiseren en te wennen aan het Italiaanse verkeer. Persoonlijk was ik daar snel aan gewend, want de Italiaanse rijstijl bevalt mij wel  :yes6rs:

De overige 4 dagen die we met de motor te besteden hadden zijn we de bergen in gegaan rondom het Gardameer. Je kunt tot op ongeveer 2000 meter hoogte komen en we zijn letterlijk tot op de skipistes geweest. We hebben zelfs 12 kilometer onbedoeld offroad gereden. Overigens niet echt een pretje op een zware TLS.

Verder was het echt super. Hulde aan die gekke Italianen, die zelfs snaarstrak asfalt hebben liggen op de meest afgelegen en kleinste bergweggetjes die je je maar kunt voorstellen. Alle wegen zijn er super in orde.
Op 5 dagen tijd hebben we zo'n 1300km afgelegd en dat is best aanzienlijk als je bedenkt dat we alleen maar bergweggetjes hebben gereden. Op sommige wegen kun je gewoon lekker met 80 plat door de bocht, maar op veel andere weggetjes langs de rotswanden zonder vangrail ben je blij als je de 30km/h haalt.
De nieuwe achterband heeft in ieder geval geen schaamrandjes meer, dus we hebben op sommige wegen ook lekker kunnen raggen.

Het was er alle dagen rond de 25 graden en we hebben zelfs nog even buiten kunnen zwemmen. Al met al was het zeer zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar. Denk dat dit een jaarlijkse traditie gaat worden.

Een paar fotookes ter illustratie













Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ik ben stinkend jaloers :yes6rs: mooie piccies :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


the Stig


QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil


BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: Busaberke op 14 oktober, 2009, 12:12:32
Citaat van: SuzukiLimburg op 12 oktober, 2009, 22:37:35




Nice pics!
waar is de bovenstaande foto genomen ?

Garda meer ongeveer ter hoogte van Monte Baldo, of zit ik ernaast?
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Nee, dit is zeker niet het Gardameer. Rond het Gardameer loopt namelijk bijna overal weg langs de oever.
Hier lopen alleen maar rotsen omheen. Dit was een meertje waar verder niets was. Geen huisjes, geen boten, geen mensen en zelfs geen weg, behalve de weg over de brug vanwaar deze foto is genomen.

Dit is Lago de Valvestino. Alleen bereikbaar via een weggetje door de bergen. De ene bocht na de andere, echt heel vervelend  ;)
Als je de weg blijft volgen kom je bij Lago d'Idro, een iets groter meer.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!