Hoofdmenu

MFL Cafe

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2005, 10:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sirkwietjuh

Miljaar das een goed idee moet ik zegen, dan kom ik wel te voet  :wink:
Fuck the system !!!

The Dominator

Citaat van: "Sirkwietjuh"Miljaar das een goed idee moet ik zegen, dan kom ik wel te voet  :wink:

zeg t maar: cafe de lammestier of de smeed?? :mrgreen:

on topic :

super! maar kan ivm werk alleen maar in het weekend (vrij-av t/m zo-av)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Zo effe uppen.

De meeste hebben toch de voorkeur in het weekend.....zaterdagnamiddag? ...rond een uur of 4/5? Dan heeft iedereen de zaterdagavond nog voor andere afspraken  :wink:

Wie kent er een leuk cafe? Mij om het even waar. Maastricht voorstel van Hayasjeeski? Of een kroeg op het Pancratiusplein in Heerlen....Bracke of Pelt .....?

Zo en nu...meeste stemmen gelden  :lol:

The Dominator

Citaat van: "Karin"Zo effe uppen.

De meeste hebben toch de voorkeur in het weekend.....zaterdagnamiddag? ...rond een uur of 4/5? Dan heeft iedereen de zaterdagavond nog voor andere afspraken  :wink:

Wie kent er een leuk cafe? Mij om het even waar. Maastricht voorstel van Hayasjeeski? Of een kroeg op het Pancratiusplein in Heerlen....Bracke of Pelt .....?

Zo en nu...meeste stemmen gelden  :lol:

mwaa weet wel een paar plekkies in maastricht maarrrr in de binnenstad wilt iedereen rond die tijd alleen maar mensen die ook een bord met eten op tafel willen........ (en gelijk hebben ze, moet ook een beetje geld verdient worden he) ligt er ook aan hoeveel mensen willen komen "breuzelen" he....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Tijdstip veranderen van 15.00 tot ongeveer 17.30? In 2,5 uur krijgen we genoeg bij elkaar gebreuzeld, zonder in de clinch met eten te liggen :mrgreen:

DeWitte

Doet u mij maar Bracke zo rond een uur of 5 in de zaterdagmiddag, heb helemaal nix met Mestreech (no offense sjeele)  :wink: als ut om ut even is.

kan ook bijv. bij Herr Tod in Wylre, mss wat centraler??  :roll: (gooit hij wel de fritepan aan voor happie's)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wijlre + geen weg + parkeren = not done :cry:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Citaat van: "Dwars"Doet u mij maar Bracke zo rond een uur of 5 in de zaterdagmiddag, heb helemaal nix met Mestreech (no offense sjeele)  :wink: als ut om ut even is.

kan ook bijv. bij Herr Tod in Wylre, mss wat centraler??  :roll: (gooit hij wel de fritepan aan voor happie's)

En in Heerlen doen ze niet zo moeilijk. Je hoeft daar niet perse met een bord eten op je schoot te zitten rond die tijd. Daar mag je ook alleen komen "zuipen" en "ouwhoeren over motoren en andere zaken" :wink:

B-Witch

Mij zal het helemaal om het even zijn...Heerlen, Maastricht, Wylre of whatever, de langste weg is toch voor mij :banghead4rv:

wil zeker niemand mijn bob zijn :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

d'r zsog numme?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Mij zal het helemaal om het even zijn...Heerlen, Maastricht, Wylre of whatever, de langste weg is toch voor mij :banghead4rv:

wil zeker niemand mijn bob zijn :wink:

Volgende keer komen we jouw kant op....ga maar vast een leuk stekkie zoeken  :lol:

Rookie

Enne gaan we nog ene drinken rond 4 of 5 uur? Heerlen vind ik een goed plan! 8)

Karin

Dit weekend zit vol met allemaal afspraken.

Maar misschien hier effe datum prikken? Volgende week de 19e of de 26e? Ik kan beide dagen.

DeWitte

gisteravond (ale, meer vannacht 8) ) in cafe Ha-Zus geweest in Heerlen; heeeeeeeeeeeeeel tof cafeetje, supergezellig :angel:

tis maar een ideetje :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dat ligt toch volgens mij ook aan het Pancratiusplein? Is ook vrij nieuw dacht ik. Dat wil ik dan wel eens van binnen bekijken :wink: