Checa blijft waarschijnlijk niet bij Ducati

Gestart door Busaberke, 22 oktober, 2005, 10:55:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

21-10-2005
Tijdens de donderdagmiddag op het Istanbul Park Circuit gehouden persconferentie liet Carlos Checa doorschemeren dat hij in 2006 zijn carrière bij het Ducati Marlboro Team mogelijk niet zal vervolgen.



"Alles lijkt erop te duiden dat ik volgend jaar niet met het team zal doorgaan," zei de Spanjaard, die tijdens twee van de laatste drie races een podiumplaats behaalde. "Het is jammer, want we doen het eigenlijk best goed. Maar goed, op dit moment moet ik me richten op het behalen van goede resultaten en mijn huidige vorm vasthouden tot het eind van het seizoen."

"Ik heb andere opties en een aantal erg interessante. Na deze Grand Prix kan ik misschien meer zeggen over mijn toekomst, maar op het moment lijkt het erop dat ik niet bij Ducati zal blijven. Maar het belangrijkste is nu dat ik zondag een goed resultaat behaal."


De Spaanse manager van de rijder, Alberto Vergani, zal bij de Grand Prix van Turkije in Istanbul aanwezig zijn als de gesprekken over de toekomst van Checa een vervolg krijgen.

bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009