Ducati Streetfighter introductie

Gestart door DeWitte, 29 maart, 2009, 07:51:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

limbofighter

Ik vindt hem sjiek :mrgreen:...als ik toch eens centjes had  :-X
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Gassie

ik bener nog niet uit heb er naast gestaan op de beurs ik kan niet zeggen dat ik er warm van werd
teveel plastic kappen je ziet nauwelijks de blok en het lijkt een beetje alles bij elkaar geraapt
KTM SMT 2011

B-Witch

nou, geef mij dat bijelkaar geraapt masjien met teveel plastic maar... echt wel :yes6rs: :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 29 maart, 2009, 18:25:30
nou, geef mij dat bijelkaar geraapt masjien met teveel plastic maar... echt wel :yes6rs: :cool:

als ze me hem zouden geven is dat wat anders he
KTM SMT 2011

Steefke™

Ich hub hem in Hulsberg auch zeen stoan :yes6rs:
Smells like rubber

Desmo-devil

Lijkt me sterk Steef, want de streetfighter stond er niet, wordt pas eind april in Nederland geleverd en
Jos van JMD verwachtte niet dat hij er dan al een zou krijgen.
Ik weet niet wat je gezien hebt ? Hypermotard of nieuwe Monster ? want dat is wat er wel stond.


Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 31 maart, 2009, 07:22:59
Lijkt me sterk Steef, want de streetfighter stond er niet, wordt pas eind april in Nederland geleverd en
Jos van JMD verwachtte niet dat hij er dan al een zou krijgen.
Ik weet niet wat je gezien hebt ? Hypermotard of nieuwe Monster ? want dat is wat er wel stond.



Ik kan me natuurlijk vergissen. Mss heb ik de die Moto Morini in mijn kuppke. Wat me opviel was de gebogen radiateur.

Die heeft de Moto Morini ook



Bron: www.moto-station.com
Smells like rubber

Desmo-devil


limbofighter

Citaat van: Steefke™ op 31 maart, 2009, 12:19:14
Citaat van: Desmo-devil op 31 maart, 2009, 07:22:59
Lijkt me sterk Steef, want de streetfighter stond er niet, wordt pas eind april in Nederland geleverd en
Jos van JMD verwachtte niet dat hij er dan al een zou krijgen.
Ik weet niet wat je gezien hebt ? Hypermotard of nieuwe Monster ? want dat is wat er wel stond.



Ik kan me natuurlijk vergissen. Mss heb ik de die Moto Morini in mijn kuppke. Wat me opviel was de gebogen radiateur.

Die heeft de Moto Morini ook



Bron: www.moto-station.com

En jmd heeft die ook. :lol:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Steefke™

Citaat van: limbofighter op 01 april, 2009, 20:27:52
Citaat van: Steefke™ op 31 maart, 2009, 12:19:14
Citaat van: Desmo-devil op 31 maart, 2009, 07:22:59
Lijkt me sterk Steef, want de streetfighter stond er niet, wordt pas eind april in Nederland geleverd en
Jos van JMD verwachtte niet dat hij er dan al een zou krijgen.
Ik weet niet wat je gezien hebt ? Hypermotard of nieuwe Monster ? want dat is wat er wel stond.



Ik kan me natuurlijk vergissen. Mss heb ik de die Moto Morini in mijn kuppke. Wat me opviel was de gebogen radiateur.

Die heeft de Moto Morini ook



Bron: www.moto-station.com

En jmd heeft die ook. :lol:

:? dat was bij de stand van JMD :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011