18 februari tot en met 21 februari Motorbeurs Utrecht 2010

Gestart door QuattroFrits, 05 december, 2009, 13:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

 :laughing49so: Dat denken die andere 5000 zekerweten ook!  :lol:

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Politie gaat streng controleren tijdens Motorbeurs 

In voorgaande jaren liet het merendeel van de bezoekers zien dat veilig motorrijden de norm is. Om te voorkomen dat bezoekers van de beurs met hun rijgedrag overlast veroorzaken, houdt de politie controles. Asociaal of gevaarlijk rijgedrag wordt niet getolereerd. In een ruime straal rond het terrein word daarom streng gecontroleerd op snelheidsovertredingen met behulp van opvallende en onopvallende politieauto's en motoren die zijn uitgerust met videoapparatuur. Zij zullen bestuurders die te hard rijden meteen confronteren met beelden van hun rijgedrag en een bekeuring. De Motorbeurs wordt gehouden van donderdag 18 tot en met 21 februari in de Jaarbeurs in Utrecht

bron blikop112

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Zojuist de kaarten uit de printer laten rollen :yes6rs:
De baas :oops: heeft besloten dat we toch maar op zaterdag gaan :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 17 februari, 2010, 09:25:34
Zojuist de kaarten uit de printer laten rollen :yes6rs:
De baas :oops: heeft besloten dat we toch maar op zaterdag gaan :lol:

Is Oma je nu toch eindelijk de baas ?  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Voor de mensen die op donderdag naar de beurs gaan, misschien tot morgen, wij (Suzuki-Limburg en ik) zijn er dan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

BeemerBert

Citaat van: QuattroFrits op 17 februari, 2010, 10:46:03
Voor de mensen die op donderdag naar de beurs gaan, misschien tot morgen, wij (Suzuki-Limburg en ik) zijn er dan.

En Frits, is het de moeite waard ?
Zondag ga ik met Bianca.
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

SuzukiLimburg

Het is een leuk dagje uit, maar het viel me ten opzichte van vorige jaar toch tegen.
Het waren voornamelijk motoren en kleding. De acessoirestands waren slechts beperkt aanwezig. De trend is dus dat er steeds meer motorzaken alleen nog met kleding en helmen komen en dat heb je na een aantal stands wel gezien. Dat was altijd al zo, maar het wordt steeds overheersender.
Ik miste een aantal stands van vorig jaar en persoonlijk mochten van mij wel wat meer gereedschapstands komen zoals die op de autobeurzen vaak staan.

Afhankelijk waar je dus voor gaat kan het mee vallen of tegenvallen  :yes6rs:
Voor de gezelligheid is het altijd goed!


Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

#39
Citaat van: SuzukiLimburg op 19 februari, 2010, 09:17:44
Het is een leuk dagje uit, maar het viel me ten opzichte van vorige jaar toch tegen.
Het waren voornamelijk motoren en kleding. De acessoirestands waren slechts beperkt aanwezig. De trend is dus dat er steeds meer motorzaken alleen nog met kleding en helmen komen en dat heb je na een aantal stands wel gezien. Dat was altijd al zo, maar het wordt steeds overheersender.
Ik miste een aantal stands van vorig jaar en persoonlijk mochten van mij wel wat meer gereedschapstands komen zoals die op de autobeurzen vaak staan.

Afhankelijk waar je dus voor gaat kan het mee vallen of tegenvallen  :yes6rs:
Voor de gezelligheid is het altijd goed!




Verder niets meer aan toe te voegen.
En voor de mensen die nog gaan, veel plezier.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citeerminder bezoekers Motorbeurs Utrecht 

Tijdens de Motorbeurs Utrecht 2010 passeerden in het totaal 95.359 bezoekers de kassa. Dit is een lichte daling in vergelijking met 2009, toen nog 102.992 motorliefhebbers de beurs bezochten.Opvallend genoeg was de vrijdag de beste beursdag, die dag kwamen er 27.775 mensen op de beursvloer, die op die dag tot 22:00 uur geopend was. Die avondopening gold ook voor de eerste echte beursdag, die woensdag was goed voor 19.972 personen die een kaartje kochten. Zaterdag en zondag waren ook drukke dagen met respectievelijk 23.602 en 23.081 bezoekers. De previewavond was voorbehouden aan 929 bezoekers.


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik ben het ook eens met de mening van suzukilimburg.
ook vond ik dat er niet veel spectaculaire nieuwe dingen te zien waren bij de fabrieksstands.
maar het was toch gezelig samen met pap en lucky13
 
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Nog iets wat me nu achteraf invalt. Van het weekend was ook de huishoudbeurs en de vrouw is daar naar toe geweest.
Die kwam met zakken vol met goodies terug naar huis. Allemaal spullen die ze gratis heeft gekregen of spullen die ze voor een prikkie, dus met veel korting, heeft gekocht.

Op de motorbeurs krijg je alleen zakken vol met reclame materiaal, maar echt spectaculaire aanbiedingen of leuke (gratis) goodies hebben ze eigenlijk nooit.

Wat ik bijvoorbeeld zag is dat de motorcamera die ik 2 weken geleden heb gekocht nu voor máár 99 Euro werd aangeboden.
Ik heb er 50 Euro voor betaald inclusief extra accesoires  :?
Verder was die Schubert communicatiekraag (weet ik veel hoe dat ding heet) in de aanbieding van 299 voor 295!!

Ik denk dat ze op de motorbeurs iets moeten doen om het voor het publiek aantrekkelijker te maken.
Juist in deze tijden. Maar dat hebben ze wat mij betreft nog niet helemaal begrepen.



Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 23 februari, 2010, 15:34:10
Verder was die Schubert communicatiekraag (weet ik veel hoe dat ding heet) in de aanbieding van 299 voor 295!!


Die 299 is de prijs in duitsland is me opgevallen.
In nederland kost het kreng 319 eurotjes.

Ik ga zo'n ding wel bij Hein Gericke halen, dan kan ik voor eventuele garantie hier naast de deur (aken) gaan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.