Hoofdmenu

nieuw lid...

Gestart door Aljo, 10 december, 2009, 15:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aljo

Hallo lui , even voorstellen...
roepnaam van deze vutter..........een oude knar dus......is Hans.
Heb al sinds mijn 18de het rijbewijs maar door omstandigheden.....huwelijk , werk en vooral andere hobby's zoals sporten en muziek maken...heel wat jaartjes geen motor gehad/gereden.

Onze achterpoort is zodanig smal dat ik niet zomaar een motor kon aanschaffen om in en uit te kunnen en voor die paar jaartjes dat ik misschien nog kan genieten van de vrijheid als motorliefhebber heb ik genoegen genomen met een Yamaha XV 535.....had liever een Dragstar maar die breedte hè..
Ik heb die XV inmiddels opgeknapt en moet nog volgens mijn gevoel de inlaatrubbers tussen de carb-cilinders verwisselen.
Graag zou ik willen weten of dat veel werk is...heeft iemand van jullie hier ervaring mee gehad?

Overigens , een gezellig clubje lijkt mij dit forum en hoop veel technische info te kunnen lezen. Heb al het nodige kunnen vinden trouwens , ben daar dankbaar voor.
Vriendelijke groet. Hans

Joepie1958

he ouwe :lol: welkom op dit stökske Limburg dat 't schoonste is :yes6rs:
Helaas moet ik er gelijk wel bij melden dat je echt een ouwe l.llen motor hebt :oops:
Deze opa rijdt op een BMW 1150GSA, maar dat is meer omdat ik dat nou eenmaal een te gekke brommert vindt :yes6rs: :yes6rs:
Een oud-collega van mij heeft ook zo'n 535 (misschien gehad inmiddels) dat was een Canadese of Amerikaanse import :shock:
Maar aangezien hier alle gezindten, leeftijden, geslachten, geaardheden en nog veel mogelijkheden welkom zijn :worship-cool:, heet ik je van harte welkom alhier :mrgreen: :mrgreen:

Smalle achterpoorten zijn trouwens geen excuus om met een brede motor binnen te komen, met een beetje manoeuvreren kom je zelfs met m'n Beemer door een poort van 90 cm
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Proud on the South  

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Road Racing Tonnie

Hans van harte welkom, en voel je niet alleen qua leeftijd. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Timeeh

Welkom @ MFL

Van een van de Guppies!  :lol:

DeWitte

welkom @ MFL

trouwens waar kom je vandaan Hans?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

the Stig


Yvil


jokiair

Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

Aljo

DDAAAANNK UGH voor de leuke en warme reacties !!
Allereerst voor Joepie 1958....mijn poort is niet eens 90 cm breed en de ingang naar de tuin is zo beperkt dat ik nu al moeite heb met binnen komen....je zou dan kunnen zeggen "verbouw de boel"...het moet wel leuk blijven vind ik dan....zo kunnen we wel door gaan.

Waar ik vandaan kom ?........Uit moeders schoot dacht ik :-)

Groet ,Hans

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje