Hoofdmenu

MFL nieuws

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2005, 12:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De oplettende onder ons wellicht al opgevallen; tussen het MFL logo draait het logo van THAT Motortours uit Bocholtz mee. Roger Thewissen van That heeft nl toegezegd een gedeelte vd kosten te dragen die MFL nodig heeft om te draaien het 1e jaar. neem eens een kijkje op www.THAT.nl om een indruk van zijn bedrijf te krijgen.

Binnenkort hopen wij nog een paar sponsoren bekend te maken om de continuiteit te waarborgen dat MFL kan blijven draaien.  :wink: prettig om te weten, toch?

Om het unieke karakter van MFL  te waarborgen zijn jullie als gebruikers gevraagd om jullie waardevolle bijdrage te blijven leveren.  8) Top jullie inzet/inbreng tot zover. (kan natuurlijk altijd meer :mrgreen:   )    

Mochten jullie ideën, vragen of opmerkingen hebben om MFL gestalte te geven, post, mail op pb ze gerust; we kunnen er alleen maar allemaal wijzer van worden. :yes6rs:

alvast bedankt, Team Motor Forum Limburg

R-yen
Rookie
Karz
BusaBerke
Dwars
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"De oplettende onder ons wellicht al opgevallen; tussen het MFL logo draait het logo van THAT Motortours uit Bocholtz mee. Roger Thewissen van That heeft nl toegezegd een gedeelte vd kosten te dragen die MFL nodig heeft om te draaien het 1e jaar. neem eens een kijkje op www.THAT.nl om een indruk van zijn bedrijf te krijgen.

Binnenkort hopen wij nog een paar sponsoren bekend te maken om de continuiteit te waarborgen dat MFL kan blijven draaien.  :wink: prettig om te weten, toch?

Om het unieke karakter van MFL  te waarborgen zijn jullie als gebruikers gevraagd om jullie waardevolle bijdrage te blijven leveren.  8) Top jullie inzet/inbreng tot zover. (kan natuurlijk altijd meer :mrgreen:   )    

Mochten jullie ideën, vragen of opmerkingen hebben om MFL gestalte te geven, post, mail op pb ze gerust; we kunnen er alleen maar allemaal wijzer van worden. :yes6rs:

alvast bedankt, Team Motor Forum Limburg

R-yen
Rookie
Karz
BusaBerke
Dwars

alé,...

Graag even een mailte richting mij met betrekking tot de "sponsormogelijkheden" dan:

info@bitubo-raceservice.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Goed! :thumbsup:

Dan sponsor ik Roger (www.that.nl) door af en toe gebruik van zijn diensten te maken.......zodat hij jullie weer kan steunen :mrgreen:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Citaat van: "Dwars"De oplettende onder ons wellicht al opgevallen; tussen het MFL logo draait het logo van THAT Motortours uit Bocholtz mee.

Ik zie geen logo van THAT, alleen afwisselend de Limburgse vlag met MFL erop en het logo met de motoren en MFL erop.

TTigertje

@Karin....Je weet toch zeker dat je alleen iets aan je enkel hebt over gehouden hè.....vorige week?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Citaat van: "TTigertje"@Karin....Je weet toch zeker dat je alleen iets aan je enkel hebt over gehouden hè.....vorige week?

Ja, hoezo mis ik hier iets  :oops:  Ik zie het echt niet.

TTigertje

:nana9oi:  :nana9oi:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Missen?????? :mrgreen: Nee, missen doe je niks!!!!!

Maar hoe het kan, dat jij niks ziet........is wel :lol:  :lol:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Citaat van: "TTigertje"Missen?????? :mrgreen: Nee, missen doe je niks!!!!!

Maar hoe het kan, dat jij niks ziet........is wel :lol:  :lol:

Maar effe zonder gekheid, zie jij wel nog een ander logo tussendoor verschijnen dan?

TTigertje

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...... 8)

wordt het geen tijd voor 'n blonde hond erbij.....en een stok :lol:  :lol:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

@ Karin....
Citaat van: "Dwars"De oplettende

"t zijn ook niet mijn woorden......... :oops:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Kzal nu maar stilletjes..... :shutup:

enne "no hard feelings" I hope.... :oops:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

je gaat je geheid vast lullen TT, ut blijven meisjes he :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away