Hoofdmenu

MFL nieuws

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2005, 12:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Als je dat maar weet :rofl: Ik ga ze morgen weer lastig vallen :lol:

jij woont daar toch?? :mrgreen: je gaat toch alleen thuis eten.... :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik woon bij mn bankje in het woud... dat weet je toch 8) By the way... ik moet nog kaartjes hebben :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


TTigertje

Citaat van: "Herr Tod"By the way... ik moet nog kaartjes hebben :D

Kaartjes :?:  :roll:

Je mag zondag van Haja, ook meerijden zonder kaartje :lol:  :lol:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Dames, heren, inmiddels heeft iedereen een MFL kerstgroet ontvangen middels e-mail  8)

Helaas is er in ons enthousiasme een foutje ingeslopen en hebben wij dit e-mailtje niet bcc verstuurd (zodat de adressen niet te lezen zouden zijn). Team MFL biedt nederig haar excuses aan voor dit ongemak en vraag aan alle gebruikers met deze zichtbare adressen uitsterst zorgvuldig om te gaan (dus deze adressen svp niet op te slaan) :wink:

dankjewel voor je medewerking alvast, Team MFL :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ja hij stond bij mij in de map ongewenst :roll:

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Ja hij stond bij mij in de map ongewenst :roll:

Wat is jouw mailbox ondankbaar. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Hayasjeelski is op zijn eigen verzoek omgedoopt tot The Dominator  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Hayasjeelski is op zijn eigen verzoek omgedoopt tot The Dominator  :shock:

thanks!! mogen wij ook verzoekjes voor anderen plaatsen??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"Hayasjeelski is op zijn eigen verzoek omgedoopt tot The Dominator  :shock:

thanks!! mogen wij ook verzoekjes voor anderen plaatsen??

:lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Tadam, de eerste spamuser heeft zijn weg naar MFL gevonden...

http://www.motorforumlimburg.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=222

:cry:

karz

Citaat van: "Schmetzke"Tadam, de eerste spamuser heeft zijn weg naar MFL gevonden...

http://www.motorforumlimburg.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=222

:cry:

Is echt niet de eerste  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Tadam, de eerste spamuser heeft zijn weg naar MFL gevonden...

http://www.motorforumlimburg.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=222

:cry:

Is echt niet de eerste  :?

gerechtigheid gelijk bij het nekvel pakken :guns:
Smells like rubber

DeWitte

vandaag is de webhosting bij onze huidige Domeinhost opgezegd: (althans is R-yen druk mee bezig hoop ik :lol: ) Dit betekend dat 1 september (of omstreeks)  MFL bij een andere webhost wordt ondergebracht. We verwachten geen problemen :?  maar rond die datum houd er ffkes rekening mee dat niet alles vlekkeloos loopt. (inloggen of bereikbaarheid van het forum). De verhuizing wordt gedaan vanwege de (huidige) hoge kosten die we wss tot 1/3 kunnen terugbrengen zonder te hoeven inboeten op de mogelijkheden.

MFL @ your service :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:lol: Hopelijk blijft dan verder alles bij het oude want het forum loopt bij mij vlekkeloos terwijl andere forums soms een puinhoop zijn.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.