Hoofdmenu

MFL nieuws

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2005, 12:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"je gaat je geheid vast lullen TT, ut blijven meisjes he :wink:

Meisjes :?: Najah ik zie het wel ;)

Karin

Hoe dan ook, zal misschien wel aan mijn instellingen liggen of zo. Ik zie maar 2 verschillende logo's elkaar afwisselen. En het zal me ook egaal zijn, maar dacht meldt het even want misschien hebben meer mensen er last van. En dan vooral als er meer sponsors op deze manier willen adverteren. Ik zie ze niet....en nee het is niet dat ik ze niet zien wil... :wink:

Maar zo te lezen ben ik de enige. :?

En wie het niet gelooft mag komen kijken  :twisted:

Gummi-Kuh

De volgende bijdrage wordt mede mogelijk gemaakt door:


Neuh, ik heb geen moeite met sponsoring :wink:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Karin"Hoe dan ook, zal misschien wel aan mijn instellingen liggen of zo. Ik zie maar 2 verschillende logo's elkaar afwisselen. En het zal me ook egaal zijn, maar dacht meldt het even want misschien hebben meer mensen er last van. En dan vooral als er meer sponsors op deze manier willen adverteren. Ik zie ze niet....en nee het is niet dat ik ze niet zien wil... :wink:

Maar zo te lezen ben ik de enige. :?

En wie het niet gelooft mag komen kijken  :twisted:

Egaal, egaal ??  :shock: kom wel eens kijken als jij vlaai haalt :wink: nee zonder gekheid ik denk dat het aan je instellingen of iets dergelijks ligt; het logo is bij mij iig wel zichtbaar.

mss dat R-yen onze eigen MFL kabouter Klus er een antwoord op heeft?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"De oplettende onder ons wellicht al opgevallen; tussen het MFL logo draait het logo van THAT Motortours uit Bocholtz mee.

Ik zie geen logo van THAT, alleen afwisselend de Limburgse vlag met MFL erop en het logo met de motoren en MFL erop.

@Karin.vanmiddag zag ik m ook niet..maar vanaaf opeens wel..??vreemd..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"
@Karin.vanmiddag zag ik m ook niet..maar vanaaf opeens wel..??vreemd..

Ik had deze site bij de favorieten staan. Heb de oude link verwijderd en toen opnieuw ingetypt in de adresbalk en nu zie ik wel 3 afwisselende logo's. Problem solved.

Wat er nu de oorzaak van geweest is....joost mag het weten.

DeWitte

Joost, Joost :? welke Joost ? :shock:

heeft die zich al aangemeld :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"
@Karin.vanmiddag zag ik m ook niet..maar vanaaf opeens wel..??vreemd..

Ik had deze site bij de favorieten staan. Heb de oude link verwijderd en toen opnieuw ingetypt in de adresbalk en nu zie ik wel 3 afwisselende logo's. Problem solved.

Wat er nu de oorzaak van geweest is....joost mag het weten.

Dit komt door de cache instellingen van je browser, de afbeelding is vervangen door een met dezelfde bestandsnaam, je browser denkt dan dat hij hetzelfde plaatje op de harddisk heeft staan en gebruikt deze.

Mounty

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"
@Karin.vanmiddag zag ik m ook niet..maar vanaaf opeens wel..??vreemd..

Ik had deze site bij de favorieten staan. Heb de oude link verwijderd en toen opnieuw ingetypt in de adresbalk en nu zie ik wel 3 afwisselende logo's. Problem solved.

Wat er nu de oorzaak van geweest is....joost mag het weten.

Dit komt door de cache instellingen van je browser, de afbeelding is vervangen door een met dezelfde bestandsnaam, je browser denkt dan dat hij hetzelfde plaatje op de harddisk heeft staan en gebruikt deze.

dacht al zoiets.. :roll:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

wie goed kijkt ziet inmiddels BITUBO raceservice.nl  er inmiddels ook tussen staan. De suspensie-dude voor Nederland Stefan Meijer heeft ons ook toegezegd om ons te ondersteunen middels sponsering.

Neem eens een kijkje online in zijn bedrijf BITUBO-RACESERVICE

thanx dude :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

wow  :shock:

die verkoopt echt heftige shit  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

ook de particulier kan trouwens bij BITUBO voor advies en aankoop terecht; vraag Stefan vrijblijvend om een offerte :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Motoshop Margraten heeft ook toegezegd een deel van de kosten voor hun rekening te nemen  :thumbsup:  John en Tom Brauers dragen MFL ook een warm hart toe en hun logo is inmiddels ook toegevoegd (thx to R-yen :wink: )

Onze sponsoren wordt tzt ook ruimte geboden om hun bedrijf te etaleren 8)  Een forum opzetten en onderhouden brengt nou eenmaal kosten met zich mee. Ondersteuning in zijn algemeenheid okee, wel volgens MFL filosofie voor motorrijders door motorrijders.

estebleef namens team MFL  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

goeie winkel ook, in margraten. doen voor je wat ze maar kunnen  :thumbsup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Als je dat maar weet :rofl: Ik ga ze morgen weer lastig vallen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: