Hoofdmenu

Tourrit 28-10-2005

Gestart door Gummi-Kuh, 24 oktober, 2005, 15:37:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Gummi-Kuh"Dank voor jullie reactie's maar ook ik(zei de gek) moet afhaken want ik lig sinds vanmiddag in bed en niet met de buurvrouw maar met de griep... :twisted: .

persoonlijk lig ik liever met de griep dan m'n buurvrouw in bed, maar hoe dan ook:

BETERSCHAP!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Richard K.

Citaat van: "Gummi-Kuh"Dank voor jullie reactie's maar ook ik(zei de gek) moet afhaken want ik lig sinds vanmiddag in bed en niet met de buurvrouw maar met de  griep... :twisted: .

... dat krijg je ervan als je met zo'n snavel rondrijdt :shutup:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Busaberke

Citaat van: "Richard K."

... dat krijg je ervan als je met zo'n snavel rondrijdt :shutup:

:wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "Karin"Ik ga morgenmiddag wel rijden. Maar krijg vanmiddag een nieuwe achterband erop, dus dat wordt morgen rustig inrijden.....dus ga maar effe alleen  :wink:

Is dat de band die vorige keer lek was ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Karin"Ik ga morgenmiddag wel rijden. Maar krijg vanmiddag een nieuwe achterband erop, dus dat wordt morgen rustig inrijden.....dus ga maar effe alleen  :wink:

Is dat de band die vorige keer lek was ?

Yep, nieuw bandje ligt erop. Dus morgen effe lekker wat toeren. Kan sowieso nog niet sporten of goed lopen met mijn voet, maar rusten op de step en een beetje schakelen lukt wel   :wink:

Beterschap GummiKuh !

Gummi-Kuh

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Richard K."

... dat krijg je ervan als je met zo'n snavel rondrijdt :shutup:

:wink:

ik zeg niGS meer......
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Beterschap iig :wink:  en hou goed voor ogen  :shock: ze weten niet beter :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Richard K."

... dat krijg je ervan als je met zo'n snavel rondrijdt :shutup:

:wink:

ik zeg niGS meer......

enne beterschap hé  8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Mounty

Citaat van: "Gummi-Kuh"Dank voor jullie reactie's maar ook ik(zei de gek) moet afhaken want ik lig sinds vanmiddag in bed en niet met de buurvrouw maar met de griep... :twisted: .

Beterschap..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

ik ga morgen ook ff een lekker rondje maken. 8)
misschien dat ik er nog wat van jullie tegen ga komen..
ben in ieder geval in het zuiden te vinden... op de bandit dit keer
(de RF staat achteraan in de garage en die krijg ik er niet uit :cry: )
You may own the bike, but the bike possesses you.