Schumacher in Ducati Desmosedici test?

Gestart door Gummi-Kuh, 24 oktober, 2005, 16:41:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gummi-Kuh

Volgens een Italiaanse sportkrant zou niemand minder dan ex-wereldkampioen Formule 1 Michael Schumacher vandaag in Mugello de Desmosedici MotoGP machine van Ducati testen. Michael Schumacher zei hier gisteravond tijdens een liefdadigheids voetbalwedstrijd in Padua het volgende over.
Ik op een motorfiets? Waarom niet, het is volgens mij alleen maar natuurlijk. Als Valentino Rossi een Ferrari F1 kan testen, dan kan ik toch zeker ook op een dag gaan motorracen.  

Volgens de Italiaanse Gazetta dello Sport zou de zevenvoudig wereldkampioen vandaag dus plaatsnemen op de MotoGP racer. Hij zou de test uitvoeren op dezelfde motor waarmee Loris Capirossi dit jaar zijn twee overwinningen wist te behalen. Maar voordat hij op die motor zou kunnen rijden, zou de Duitser - afhankelijk van het weer - eerst stapsgewijs de volgende fasen moeten doorlopen:

Achterop bij Randy Mamola op de dubbelzits GP machine.

Zelf rijden op de straatfiets van Ducati.

Rijden op de Xerox Superbike 999.

Rijden op de Desmosedici MotoGP machine


Naar verluid zou Ferrari-teamchef Jean Todt erop aan hebben gedrongen de test pas na afloop van het F1 seizoen uit te voeren. Mugello zou zijn gekozen omdat Schumacher dat circuit (wat door zowel Ducati als ook Ferrari als testcircuit wordt gebruikt) op z'n duimpje kent. Schumacher zou echter wel erop aan hebben gedrongen dat de test in het diepste geheim zou worden uitgevoerd.
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Hakinnen

als schumacher nog eens voor Ducati gaat rijden gaat hier de Duc eruit.
Koopt Hakki mooi een ..........bmw :oops:

Hakki is niet zo "schumifan"

Busaberke

:stupid:

v.w.b. dat van Schumi dan he, niet van die beemers ..........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gummi-Kuh


SCHUMI

Motorcyclenews wist te melden dat de Duitser vandaag enkele tientallen ronden wist te rijden op de Desmosedici. Valentino Rossi hoeft zich voorlopig echter nog nergens druk om te maken, de snelste tijd die Schumacher wist te realiseren was een 2:13 tegen de 1:49 van Rossi dit jaar. Morgen zal Schumacher de test vervolgen, maar of hij dan die 23 seconden achterstand weg zal weten te werken...
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

B-Witch

hoe ging dat spreekwoord ook weer?
schoemaker blijf bij je leest...
denk dat dit hier wel geldt :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

Herr Tod

In een wereld van honderdsten is dat toch even 2300....
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"23 sec is niet veel  :shock:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

23 seconden langzamer is heel goed voor de eerste keer (als het waar is)
Ik denk niet dat iemand van ons veel beter zou rijden.

Busaberke

Het is allemaal bullshit, en enkel voor de publiciteit bedoeld.
Wellicht hopen ze Schumi z'n imago nog wat op te poetsen :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gieskes

Wat een belachelijk gedoe, echt wel lachwekkend!!!!  Ik word langzamerhand misselijk van al die aandachttrekkerij  :evil:

Als hij een paar ronden op die machine wilt rijden is dat mij oké maar dan al dat gedoe er omheen, die rondetijden, foto's, verslagen wat een bullshit.

Daarbij, ik denk dat het voor Rossi ietwat gemakkelijker is binnen 5 seconden van de tijd van Schumi te rijden in de F1 dan Schumi op 2 wielen binnen 5 seconden van de tijd van Rossi.
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009