Hoofdmenu

Burt Munro

Gestart door Joker, 05 maart, 2010, 14:58:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Ik mis Burt Munro eigenlijk nog hier
Dat is die vent op leeftijd ( eind 60 ) die met Indian vintage uit 1920
het wereld snelheidsrecord wilde kloppen tijdens de speedweek op de zoutvlaktes in Utah
En hij flikt het dan ook nog ( geweldig )
Het verhaal is ook nog verfilmt " the world fastest indian " 
Heerlijke film trouwens zeker de moeite waard
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 05 maart, 2010, 14:58:26
Het verhaal is ook nog verfilmt " the world fastest indian " 
Heerlijke film trouwens zeker de moeite waard

Het zal dan wel een western zijn vanwege die snelle indiaan.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: QuattroFrits op 05 maart, 2010, 16:57:32
Citaat van: Joker op 05 maart, 2010, 14:58:26
Het verhaal is ook nog verfilmt " the world fastest indian " 
Heerlijke film trouwens zeker de moeite waard

Het zal dan wel een western zijn vanwege die snelle indiaan.  ;)

Hoi Frits,  Dat doet de titel vermoeden ja  :yes6rs:,  Maar je moet hem gewoon eens kijken
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Citaat van: Joker op 05 maart, 2010, 14:58:26
Ik mis Burt Munro eigenlijk nog hier

Ga gerust je gang Piet en post hieronder het hele verhaal  :yes6rs: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

#4
Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2010, 18:02:00
Citaat van: Joker op 05 maart, 2010, 14:58:26
Ik mis Burt Munro eigenlijk nog hier

Ga gerust je gang Piet en post hieronder het hele verhaal  :yes6rs: ;)

Hoi Dwars . Dat zou ik wel kunnen doen. maar dat zou niet leuk zijn voor de mensen die de film nog willen bekijken  :D
Ik heb hem trouwens op DVD  dus als er ( eerlijke :oops:    ) liefhebbers zijn
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ik bedoel niet perse de hele dvd, maar mss een stukkie en het verhaal uitgebreid erachter  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: Dwars® op 06 maart, 2010, 14:02:24
ik bedoel niet perse de hele dvd, maar mss een stukkie en het verhaal uitgebreid erachter  :worship-cool:

Ok Dwars
War een drammer ben jij  :lol:
Bij deze dan een beknopte samenvatting  :worship-cool:

Burt Munro is er de man niet naar om zijn jeugddromen te laten vervagen. Zijn hele leven sleutelt hij in zijn schuurtje aan zijn 'Indian Classic' motorfiets. ( dat vinden zijn buren trouwens niet altijd even leuk maar toch is de ouwe gek geliefd ) Na jarenlang perfectioneren besluit hij dat zijn werk af is. En besluit hij om zijn droom waar te maken .
Hij wordt er immers niet jonger op
Dus trekt vanuit het verre Nieuw-Zeeland naar de zoutvlakten van Bonneville in het Amerikaanse Utah om er zijn levenswerk te testen. Tegen alle verwachtingen in vestigt hij een nieuw snelheidsrecord. Tot op de dag van vandaag blijft zijn record uit 1967 ongeëvenaard. Burt is uitgegroeid tot een legende...
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.