Hoofdmenu

waar blijft de zon ??

Gestart door roff, 06 maart, 2010, 13:13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Het mag idd wel eens gedaan zijn, maar we hebben pas maart..nog ff geduld en dan wacht ons een mooie droge zomer (hoop ik).
Ik zag ergens anders al dat iemand de winter te koop aanbood, maar niemand wilde m hebben. Zelfs finland en iceland niet (logisch, die laatste hebben geen centen meer) :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

roff

Ik ben, lekker eigenwijs natuurlijk, gewoon erop uit gegaan vanochtend. Rond kwart voor 10 eerst een stukje snelweg, maar mijn vingertjes vonden dat niet zo fijn ( werden vrij snel gevoelloos) dus ben ik maar een paar binnenweggetjes gaan pakken, over schinnen nuth etc. Toen even een koppie koffie bij familie in Geleen, bleek het gewoon -4 te zijn :-X :-X

Daarna weer een stukje langs sittard en door duitsland ( gewoon binnendoor) en toen moest ik noodgedwongen naar huis ( dochter had een kraaltje in de neus geduwd :oops:, dus naar de nightcare in heerlen :oops:) Toen dat verholpen was ben ik lekker thuis gebleven.

Ondanks de kou, was het toch even weer genieten. Kan niet wachten tot volgend weekend, zodra de F1 is afgelopen natuurlijk :mrgreen:

Ik denk dat die vorst nu toch echt wel afgelopen is, dus het word alleen maar warmer dan vandaag :lol:
Woa bliet die zon ????

Joker

Bikkel  :thumbsup:
En alles ok met je dochtertje ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

roff

Ja hoor, alles zit nog op de goede plaats. Ze schaamde zich natuurlijk en ik moest der beloven het niemand te vertellen, bij deze dan :oops:

Denk wel dat ze dat grapje niet meer uithaalt, maar toen het kraaltje eruit kwam lachte ze alweer spontaan.

Eind goed al goed ;)
Woa bliet die zon ????

Jos_Merkelbeek

Niet wachten op de lente, niks aantrekken van de kou, maar gewoon gaan rijden  :cool:
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

roff

lol, dat zijn de bikkels ! ;)
Woa bliet die zon ????

@Nippon

Citaat van: Jos_Merkelbeek op 08 maart, 2010, 07:57:08
Niet wachten op de lente, niks aantrekken van de kou, maar gewoon gaan rijden  :cool:


maar,maar jos..... :roll: wat sleep jij allemaal mee voor die 2 dagen


;)

Jos_Merkelbeek

Ik had 2 slaapzakken en 2 isomatjes bij me om me tegen 5 graden vorst te beschermen, dat pastte net niet in 1 Louis-tas.
De koffers waren zo goed als leeg, wat camping materiaal (brandertje / hamer / lampje) en een 6-pack Alfa. Het had zonder koffers gekunt....maar het staat zo stoer  :mrgreen:
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

Joepie1958

Voor de echte liefhebbers....., in de Ardennen hebben ze vanmorgen weer een paar lang-laufpistes geopend, er ligt weer 15 cm :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

roff

maarrehhh .... wie gaat er nu op korte termijn een paar uurtjes toeren ?  :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Woa bliet die zon ????

Timeeh

Citaat van: roff op 09 maart, 2010, 17:20:46
maarrehhh .... wie gaat er nu op korte termijn een paar uurtjes toeren ?  :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik/wij  :lol:

Gassie

wat is korte termijn wil ook wel weer een stukje rijden morgen vroeg mag ik (moet) weer er mee naar het werk 
KTM SMT 2011

roff

Ik kan alleen in het weekend ... Door de week heb ik te veel verplcihtingen ( kinderen, vrouw, huishouden etc) je kent het wel.

Wat mij  betreft zaterdag, mits het niet sneeuwt natuurlijk ! ;) :oops:
Woa bliet die zon ????

Timeeh

Zoaterdig is mijn ver jaar dag.  :lol: Dussuh... tbier staat koud!  :lol: