Hoofdmenu

waar blijft de zon ??

Gestart door roff, 06 maart, 2010, 13:13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

wat zou ie voor kado gehad hebben ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

#47
Dankjullie wel voor de flicitaties  :lol:
Ik heb me de pijpen gisteren zelf gehaald, net gemonteerd zonder de DB-killers en dat klinkt goed! Alleen als ik de Eiffel in zou gaan dan zou ik ze er toch wel even in moeten doen.

@Joepie: Meer gaan werken?? Ik ben nu pas 23 ben waarschijnlijk pas op eenderde van mijn werktijd als ik jullie mag geloven!

Motzippaldy

Citaat van: Timeeh op 15 maart, 2010, 12:18:06
Ik heb me de pijpen gisteren zelf gehaald, net gemonteerd zonder de DB-killers en dat klinkt goed!

:thisthreadisworthlesswopics:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 15 maart, 2010, 12:18:06
Ik ben nu pas 23 mag ben waarschijnlijk pas op eenderde van mijn werktijd als ik jullie mag geloven!

Voor jou is het misschien pas eenvierde, dus staar je nergens blind op.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Man, krijg de blauwetand niet aangezet van de laptop. Dus morgen staan er wat fototjes op... http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3408.75

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

met de R1 ? leeft die weer?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

roff

Zoooo, vandaag weer lekker zonnetje, ondanks de voorspellingen. Dus natuurlijk weer even de CBR uitgelaten, en blij dat ie was ? Stond te kwispelen in de garage !!! :-X

Maaaaaaar, nu is het veel leuke om samen te rijden, dus vandaar de vraag.

Wie heeft er morgen, zondag, zin om van 12.00 tot 14.00 een stukkie te toeren hier in de omgeving ?

Ik hooooor het wel :worship-cool:

Roger
Woa bliet die zon ????

Joepie1958

Topic nog maar eens even aanzwengelen, waar is die zon nou :oops:
Vanmorgen met  de madam een rondje (kort) ardennen en eifel gedaan, helaas regende het in beide buitenlanden tussen druppelen en zeikregen en hebben we bij monschau besloten om maar weer huiswaarts te keren, toen we echter bij vaals weer ons land binnenkwamen was het inene weer droog, via valkenburg naar huis, en in Hulsberg begon het weer te regenen (bedankt Frits :lol:), en nu schijnt de zon weer even (laat nu ook maar), kleren hangen te drogen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Tja.... dan had je gisteren moeten gaan.... Gisteren met ms Sjeng 350km erop geknald in de ardennen. Met zoveel bochten dat ik op een gegeven moment blij was als ik een rechtstuk had. En als afsluiter nog een satétje gaan eten(bij gebrek aan curryworst)
Aleen super weer gehad....
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

vanaf woensdag wordt ut goed/zeer goed weer. Altijd sjun als je een weekendje brommeren gaat  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Van woensdag tot en met zaterdag blijft het droog, er komt geleidelijk meer zon en later is het zonnig. Het wordt warmer met middagtemperaturen die oplopen van 20 graden op woensdag naar 26 graden op zaterdag
:cool:

Komend weekend voor mij helaas geen motorrijden, anders wist ik het wel ....  :?
Ik MOET vanaf zaterdagmiddag tot dinsdagavond bronk gaan vieren (anders gaat de bronk misschien niet door ....  :mrgreen:).
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009