Hoofdmenu

waar blijft de zon ??

Gestart door roff, 06 maart, 2010, 13:13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Jawel...zondag ochtend stukje naar de eifel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

roff

als het goed is is de motor komende week weer rijklaar .. en dan kunnen we weer ! ;)
Woa bliet die zon ????

the Stig

Zon is er in ieder geval genoeg  :mrgreen:

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: roff op 04 juni, 2010, 10:30:31
als het goed is is de motor komende week weer rijklaar .. en dan kunnen we weer ! ;)

:yes6rs:
Vanavond volgt nog ff de fine-tuning aan de gaskleppen en dan is Busa er ook weer klaar voor!  :cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Ik moet nog ff een koelvloeistof lekje oplossen maar moet hem door mijn gebroken sleutelbeen nog ff laten staan.
Smells like rubber

Desmo-devil

Duc krijgt nog een grote beurt deze week, en dan kunnen we weer, voorlopig plof ik ff op de BSA

roff

Heeft er iemand zin om komende zaterdag voor de wedstrijd, of zondag ochtend een stukkie te gaan toeren ? Leuke route door epen etc?

Verzamelen in Landgraaf / Heerlen :D

Ik hoor het wel  :worship-cool:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Woa bliet die zon ????

Busaberke

Citaat van: roff op 16 juni, 2010, 10:29:27
Heeft er iemand zin om komende zaterdag voor de wedstrijd, of zondag ochtend een stukkie [/size] te gaan toeren ? Leuke route door epen etc?

Verzamelen in Landgraaf / Heerlen :D

Ik hoor het wel  :worship-cool:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat ik zaterdag wel ff wil gaan rijden maar niet waar jij voorstelt....
Daar is het zondagsrijders- en "politie met laserguns in de bosjes" gehalte te hoog voor mij
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

roff

Andere suggesties zijn ook welkom hoor ..... Ik ben niet zo thuis in de leuke routes, dus wel best volgen ipv leider spelen :mrgreen:
Woa bliet die zon ????

Mounty

Zondag ochtend ga ik wel een stukje sturen...richting Malmedy en terug zoiets. Niet te ver en op tijd weer terug om vaderdag te vieren  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

zaterdag en zondag is er wel niet veel zon, ze melden veel regen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

roff


Op vaderdag blijf ik lekker thuis. Was ik al helemaal vergeten !! Als het goed is word ik dan goed verwend ;)

Maar als iemand concreet meewil zaterdagochtend  tot max 13.00 ( voetbal he) hoor ik dat graag !

Gr,
Woa bliet die zon ????