Hoofdmenu

Slijtage motorbanden

Gestart door The Dominator, 25 oktober, 2005, 08:01:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard K.

Citaat van: "Schmetzke"En wat wil dit slijtage "patroon" dan zeggen? :roll:


mislukte burnout?  :angel:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Schmetzke

Citaat van: "May Day"
Dat je op bilstain geen problemen hebt duidt erop dat de vering voor daar wel goed staat of dat je daar rijdt als een peuter die voor het eerst zonder zijwieltjes rijdt. Dat wil echter niet zeggen dat je vering dan goed staat voor andere circuits he menneke.

Dat zal het wel zijn ja  :rofl:

En die vraag, dat was als geintje bedoeld, maar schijnbaar snap je dat niet ofzo :?
En wat SuperMotard is weet je ook niet helemaal denk ik :rofl:

Trouwens, je "analyse" klopt ook nog voor geen meter, want mijn ingaande demping achter is vrij slap.
M'n vering is met de hulp van een BK SM rijder afgesteld, maar die zal er wel niks van afweten he...


Schmetzke

Ik heb nog een leuke:



Zeker weer een verkeerde veringsafstelling he MayDay :rofl:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb nog een leuke:



Zeker weer een verkeerde veringsafstelling he MayDay :rofl:

Ik wil me niet mengen in het bekvechten...... 8) , maar das wel een heel uitzonderlijk slijtpatroon voor een voorband. Zie ik het goed dat deze foto op Zolder gemaakt is? Is de motor van jou? Zo ja, wat zijn dan je rondetijden?

Schmetzke

Nee, is niet mijn motor. Als jij zegt dat het in zolder is geloof ik je meteen.

Maar ook jij weet niet wat er met deze band aan de hand is?

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Nee, is niet mijn motor. Als jij zegt dat het in zolder is geloof ik je meteen.

Maar ook jij weet niet wat er met deze band aan de hand is?

Ik heb geen id wat met deze band aan de hand is. Dat de band niet goed tekent weet ik wel. Als je zou zeggen dat het een achterband is, zou ik het meteen geloven. Net alsof er tracktie op deze band stond..... :shock:

Richard K.

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb nog een leuke:

Zeker weer een verkeerde veringsafstelling he MayDay :rofl:

... ach .. lijkt me eerder een garantiegevalletje, niet?  8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Nee, is niet mijn motor. Als jij zegt dat het in zolder is geloof ik je meteen.

Maar ook jij weet niet wat er met deze band aan de hand is?

Ik heb geen id wat met deze band aan de hand is. Dat de band niet goed tekent weet ik wel. Als je zou zeggen dat het een achterband is, zou ik het meteen geloven. Net alsof er tracktie op deze band stond..... :shock:

Met dit bandje was duidelijk iets misgelopen bij de fabricage, veringafstelling had er iig niks mee te maken. De foto is ondertussen wel al 1 jaar oud, maar ik weet nog goed dat er toen iets was misgelopen met een hele serie supercorsa's, met dit fenomeen als gevolg  :shock:

WhomBom

wat is dat voor band? pirelli?

joa, zou wel es n productiefoutje kunnen zijn ja  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Richard K."
Citaat van: "Schmetzke"Ik heb nog een leuke:

Zeker weer een verkeerde veringsafstelling he MayDay :rofl:

... ach .. lijkt me eerder een garantiegevalletje, niet?  8)

Raar, maar waar  :thumbsup:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Nee, is niet mijn motor. Als jij zegt dat het in zolder is geloof ik je meteen.

Maar ook jij weet niet wat er met deze band aan de hand is?

Ik heb geen id wat met deze band aan de hand is. Dat de band niet goed tekent weet ik wel. Als je zou zeggen dat het een achterband is, zou ik het meteen geloven. Net alsof er tracktie op deze band stond..... :shock:

Met dit bandje was duidelijk iets misgelopen bij de fabricage, veringafstelling had er iig niks mee te maken. De foto is ondertussen wel al 1 jaar oud, maar ik weet nog goed dat er toen iets was misgelopen met een hele serie supercorsa's, met dit fenomeen als gevolg  :shock:

Nou wordt het duidelijk. :wink: Dit MOET de SC3 zijn. Idd levensgevaarlijke partij uit 2004 meen ik.

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Nee, is niet mijn motor. Als jij zegt dat het in zolder is geloof ik je meteen.

Maar ook jij weet niet wat er met deze band aan de hand is?

Ik heb geen id wat met deze band aan de hand is. Dat de band niet goed tekent weet ik wel. Als je zou zeggen dat het een achterband is, zou ik het meteen geloven. Net alsof er tracktie op deze band stond..... :shock:

Met dit bandje was duidelijk iets misgelopen bij de fabricage, veringafstelling had er iig niks mee te maken. De foto is ondertussen wel al 1 jaar oud, maar ik weet nog goed dat er toen iets was misgelopen met een hele serie supercorsa's, met dit fenomeen als gevolg  :shock:

Nou wordt het duidelijk. :wink: Dit MOET de SC3 zijn. Idd levensgevaarlijke partij uit 2004 meen ik.

Juistem  :thumbsup:

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"Ik heb nog een leuke:



Zeker weer een verkeerde veringsafstelling he MayDay :rofl:


Das ne Duc he.  Da moet zo :mrgreen:

May Day

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "May Day"
Dat je op bilstain geen problemen hebt duidt erop dat de vering voor daar wel goed staat of dat je daar rijdt als een peuter die voor het eerst zonder zijwieltjes rijdt. Dat wil echter niet zeggen dat je vering dan goed staat voor andere circuits he menneke.

Dat zal het wel zijn ja  :rofl:

En die vraag, dat was als geintje bedoeld, maar schijnbaar snap je dat niet ofzo :?
En wat SuperMotard is weet je ook niet helemaal denk ik :rofl:

Trouwens, je "analyse" klopt ook nog voor geen meter, want mijn ingaande demping achter is vrij slap.
M'n vering is met de hulp van een BK SM rijder afgesteld, maar die zal er wel niks van afweten he...

Als je dat als geintje bedoelt is dat prima, maar ga dan niet zo kinderachtig iemand uitlachen als ie serieus antwoord probeert te geven. Het zou je echter niet misstaan om dan even wel uit te leggen wat er precies aan de hand is met die band en hoe je dat opgelost hebt.

En wow! een BK SM rijder heeft hem afgesteld!!!!! Ik neem al mijn woorden terug en ga het boedah beeld en het kruis thuis vervangen door een foto van jou.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke

Citaat van: "May Day"Het zou je echter niet misstaan om dan even wel uit te leggen wat er precies aan de hand is met die band en hoe je dat opgelost hebt.

En wow! een BK SM rijder heeft hem afgesteld!!!!! Ik neem al mijn woorden terug en ga het boedah beeld en het kruis thuis vervangen door een foto van jou.

Yo May-Day, sjek PB  :thumbsup: