Fotokes van mijn trotsen

Gestart door Gerard, 11 maart, 2010, 22:43:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

is er geen andere oplossing voor die vloeistofreservoirkes van rem en koppeling? Ontsiert het geheel een beetje imo. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 11 april, 2010, 08:03:19
is er geen andere oplossing voor die vloeistofreservoirkes van rem en koppeling? Ontsiert het geheel een beetje imo. :?

Het is niet mijn model motor, ik vind hem wel heel mooi geworden, maaaaar..........
Ik ben het helemaal met Dwars eens. (gebeurt niet vaak  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gerard

Het is Brembo radiale rem- en koppelingshandle en die zijn alleen met losse resorvoirs. De potjes zijn van Rizoma en ik denk als je het ooit eens in het echt ziet, dat het wel mee valt met uitzien :yes6rs: (het is de eerste keer dat ik het hoor, dus zal in het echt wel mee vallen)

DeWitte

zou zo maar kunnen, maar wellicht 4kante iig plattere modellen te vinden?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Mixfighter

Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Gerard

Dat is dezelfde, alleen is het filmpje van een jaar geleden. Op het vaste land in Europa rijden er 3 en dit is de enige in Nederland. Overigens zijn ze allemaal anders. Dus de kans dat je er nog eentje tegen komt is bijna nihil. Zelf op treffens in Duitsland waar ik naar toe ga voor "Spezialfahrwerke", heb ik nog nooit een andere Martek gezien.