Bakkertjeeeg nu ook op MFL!!!!!!!!!!

Gestart door Bakkertjedeeg, 25 oktober, 2005, 16:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Ik zal me ook maar ff voorstellen op MFL.  8) Ik ben 29 en ben woonachtig nabij Roermond. Motorrijden is geen hobby voor mij, maar een echte passie. Ik heb een paar jaar SM gereden en ook een aantal jaar op de openbare weg SS gereden. Dit laatste heb ik echter voorgoed vaarwel gezegd. Voornaamste redenen waren voor mij het Rijbewijs en kwetsbaarheid. We rijden met een hele groep (www.dnq-dnf.com) nu puur alleen nog maar op circuits. We hebben er een heuse competitie van gemaakt, wat steeds meer begint te resulteren in serieuse tijden.(voor amateurs dan). Momenteel heb ik een 98er cbr 600 geheel circuit aangepast. Ik hoop me te kunnen vermaken op deze site.

AngelInMe

Welkom @ MFL Bakkertjedeeg ;) enjoy your stay!

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


@Nippon

Welkom Bakkertjedeeg  8)  

Welkom @MFL

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Rookie


Mounty

Welkom Bakkertjedeeg..

Begrijp ik je goed dat je alleen nog op circuit rijdt :roll:  :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

welkom

(hoe kom je aan n naam als bakkertjedeeg?)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Wacko Jacko

Welkom hiero

Staat er geen patent op  dat logo ???
600 cc racer !!!

Ben vaker bij Manfred geweest.
Is erg gezellig daaro

Greeetz Jacko

Bakkertjedeeg

Citaat van: "FZ_Ron"Welkom Bakkertjedeeg..

Begrijp ik je goed dat je alleen nog op circuit rijdt :roll:  :?:

Klopt, weg rijden was voor mij geen optie meer. Ik vind het op de weg niet spannend meer. In mijn overgangsjaar heb ik slechts 2000 km gedraaid met mijn CBR954RR. Ik heb hem toen maar snel verkocht, om nu volledig circuit te rijden. 7 a 8 per jaar gaan we naar diverse banen. Echt gaaf. Waarschijnlijk gaan we in maart naar Ledenon (Zuid Frankrijk). 8)