African Twin in brand!

Gestart door SuzukiLimburg, 08 april, 2010, 12:51:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Gisteren kwam ik van een klant in Venlo terug.
Terwijl ik in de file stond waar de A73 aansluit op de A2 kwamen een aantal motorrijders achter elkaar langs waaronder een African Twin.
Een paar kilometer verder was de file min of meer opgelost en reed het goed door en toen zag ik de African Twin op de vluchtstrook staan.
Ik twijfelde om te stoppen en te vragen of ik ergens mee kon helpen, maar hij was iets met het zadel aan het kloten dus ik dacht die red zich wel.

Toen ik langsreed zag ik in mijn achteruitkijkspiegel echter dat de vlammen onder het zadel uit kwamen  :shock:
Helaas was ik al vrij ver doorgereden toen ik besefte wat er aan de hand was, dus toen had stoppen ook geen doel meer en ik heb ook geen brandblusser in de auto. Misschien toch maar eens ene aanschaffen.

Achteraf baal ik wel dat ik niet toch even gestopt ben om te kijken of ik kon helpen, maar ik kon toch niet veel doen.
Ik hoop in ieder geval dat het goed is afgelopen en dat niet dat hele ding is afgefikt.
Het was niemand van hier neem ik aan?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Ik ben ff later der langs gekomen. De brandweer had den hondi vlak daarvoor geblust. De motor was al door Sjeng daag en nach op geladen. De schade viel volgens mij wel mee.
Smells like rubber

De Sjeng

Citaat van: Steefke™ op 08 april, 2010, 14:01:05
Ik ben ff later der langs gekomen. De brandweer had den hondi vlak daarvoor geblust. De motor was al door Sjeng daag en nach op geladen. De schade viel volgens mij wel mee.

Ben niet in de buurt geweest???
God Forgives, I Don't

DeWitte

fikt mooi zo'n brommert he? kheb eens van dichtbij een beemer RS in de hens zien gaan doordat de startmotor bleef vasthangen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: De Sjeng op 08 april, 2010, 14:43:30
Citaat van: Steefke™ op 08 april, 2010, 14:01:05
Ik ben ff later der langs gekomen. De brandweer had den hondi vlak daarvoor geblust. De motor was al door Sjeng daag en nach op geladen. De schade viel volgens mij wel mee.

Ben niet in de buurt geweest???

:schater: :rofl:

Zwoa weurd hie Bergingsbedrief Roex out zitterd geneump  :mrgreen: :yes6rs:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 09 april, 2010, 08:34:52
Citaat van: De Sjeng op 08 april, 2010, 14:43:30
Citaat van: Steefke™ op 08 april, 2010, 14:01:05
Ik ben ff later der langs gekomen. De brandweer had den hondi vlak daarvoor geblust. De motor was al door Sjeng daag en nach op geladen. De schade viel volgens mij wel mee.

Ben niet in de buurt geweest???

:schater: :rofl:

Zwoa weurd hie Bergingsbedrief Roex out zitterd geneump  :mrgreen: :yes6rs:

Sjeng van boven aan de wintrakerberg ?
Want dat is altijd al sjeng daag en nach geweest.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

is dat niet knoebelejoep (of andersom  :roll:)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 09 april, 2010, 19:36:46
is dat niet knoebelejoep (of andersom  :roll:)

Nee knoebele joep is wat nu van kessel is.

Roex zit al jaren in Sittard. Meer dan 25 jaar volgens mij.
Smells like rubber

Joepie1958

Sjeng Roex is (als mijn geheugen me niet in de steek laat) heeeeeel vroeger begonnen bij Citroen Nizet op de Rijksweg Noord, later is hij zelfstandig (onder leiding van Marie weliswaar) geworden en nu is zoon Maurice alweer jaaaaaren bezig om de dagen en nachten kapot te slaan ;)
@Frits, boven oppe Wintraak heeft Sjeng nooit gezeten, dat was the one and only Knoebelejoep (met een hoofdletter!!!) (Jong, is 't veur dich, dan geaf mer 5 guije :yes6rs: en dan hubste garantie pes onger aan de berg  :worship-cool:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Zo zie je maar, ook ik kan me vergissen.  :oops:




of alle anderen vergissen zich.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.