Nederland -Duitsland 2-0

Gestart door DeWitte, 09 april, 2010, 14:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mixfighter

#15
Ik ga gewoon bij www.mhmo.nl

Goed, niet duur, goede service en garantie... Ik vind um geweldig....
Die man kan alles, weet alles..

(65euro uurloon,,,omFg..Math zit volgens mij op de helft )

:worship-cool: :yes6rs:

Mathje is de bestuhhhhhh www.mhmo.nl www.mhmo.nl www.mhmo.nl www.mhmo.nl www.mhmo.nl
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

Mathje is de beste? :schater: aan japanse frikandelle zeker ?

nou nog sponsor worden dan wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mixfighter

Citaat van: Dwars® op 30 april, 2010, 10:58:22
Mathje is de beste? :schater: aan japanse frikandelle zeker ?

nou nog sponsor worden dan wa?
:onderplak:

Math maakt zo goed als alles,, waar de apperatuur niet voor word niet te duur uitbesteed bij
bevriende bedrijven.. Sponsor worden ? Ik denk het niet ;)
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


karz

Dat is natuurlijk geweldig zo'n gast , maar daar heeft dwarske niks aan.

Die is helaas verplicht de eerste jaren het volle pond te betalen bij een dealer om zijn garantie te behouden.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mixfighter

Citaat van: karz op 01 mei, 2010, 09:08:45
Dat is natuurlijk geweldig zo'n gast , maar daar heeft dwarske niks aan.

Die is helaas verplicht de eerste jaren het volle pond te betalen bij een dealer om zijn garantie te behouden.


Mja,, maar kan ik toch wat reclame maken  :yes6rs:  :mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

trouwens €65,- uurloon (incl btw) is vrij normaal hoor. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

betaal je bij margraten ook volgens mij
KTM SMT 2011

karz

Het uurtarief is niet alles he, ligt ook eraan wat ze in dat uur voor elkaar krijgen.
Of wat ze eronder laten vallen.

Stel een monteur weet even niet hoe iets inelkaar zit, en moet dat uitzoeken..
Tellen ze die uren door ? 

Of stellen ze gewoon vast dat een klusje van die en die orde zolang zou moeten duren, of het dan langer of korter duurt uiteindelijk maakt dan niet uit :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mixfighter

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 09:28:53
trouwens €65,- uurloon (incl btw) is vrij normaal hoor. :yes6rs:
Maar als het kwalitatief hetzelfde kan, of beter, voor de helft van de prijs dan kies ik toch daarvoor


:yes6rs:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Timeeh

Bij Margraten betaal je €60,- per uur. Laat me daar de kleppen van de Z1000 stellen.
Maar konden niet vertellen hoelang ze er ongeveer mee bezig waren. Tussen de 2 en 4 uur  :lol:

Mixfighter

Citaat van: Timeeh op 01 mei, 2010, 18:31:17
Bij Margraten betaal je €60,- per uur. Laat me daar de kleppen van de Z1000 stellen.
Maar konden niet vertellen hoelang ze er ongeveer mee bezig waren. Tussen de 2 en 4 uur  :lol:
Worden dus 4+ uurtjes  :-X  :mrgreen:  :yes6rs:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

slaat nergens op> met dat soort uitspraken doe je die gasten te kort, ik steek mijn hand voor die mannen in het vuur :yes6rs: niet gelijk van het ergste uit gaan. Niet alleen Mathje is eerlijk ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mixfighter

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 19:37:51
slaat nergens op> met dat soort uitspraken doe je die gasten te kort, ik steek mijn hand voor die mannen in het vuur :yes6rs: niet gelijk van het ergste uit gaan. Niet alleen Mathje is eerlijk ;)
Zegt niet dat die mensen niet eerlijk zijn  :-X
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Yvil

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 19:37:51
slaat nergens op> met dat soort uitspraken doe je die gasten te kort, ik steek mijn hand voor die mannen in het vuur :yes6rs: niet gelijk van het ergste uit gaan. Niet alleen Mathje is eerlijk ;)

:stupid:

Dit niet als commentaar tegen Mixfighter, maar gewoon omdat ik zeer tevreden over margraten ben!!  :mrgreen:

Mixfighter

Citaat van: Yvil op 02 mei, 2010, 03:38:25
Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 19:37:51
slaat nergens op> met dat soort uitspraken doe je die gasten te kort, ik steek mijn hand voor die mannen in het vuur :yes6rs: niet gelijk van het ergste uit gaan. Niet alleen Mathje is eerlijk ;)

:stupid:

Dit niet als commentaar tegen Mixfighter, maar gewoon omdat ik zeer tevreden over margraten ben!!  :mrgreen:
En waar je tevreden bent moet je blijven gaan, al betaal je 100euro per uur... Das heel simpel.....

:yes6rs:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied