Maatwerk in RVS en Aluminium

Gestart door d'r Blieje, 12 april, 2010, 17:34:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

d'r Blieje

Een ex collega van me (Ruud Jansen) is een eigen zaak begonnen in Beek: Jeha
Hij kan bijna alles met RVS, Aluminium en ander spul. Zetten, kanten, (laser)snijden, knippen, lassen,.  Noem maar op.

Voor een klant heeft hij een trekhaak voor onder de brommer gemaakt. Zie hieronder het resultaat!










Blieve lache...8)

Steefke™

Ziet er goed uit. :yes6rs:

Altijd handig een adresje te hebben waar ze van dit soort dingen kunnen. Mijn adresje is wegens lichaamelijke klachten (versleten schouders) gestopt met zijn werkzaamheden.
Smells like rubber

Busaberke

Volgens mij is dat hetzelfde adresje waar ik járen geleden al eens geweest ben, toen stond dat pand voor de helft gevuld met diverse klassieke Volvo's die werden opgeknapt.  :cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: Busaberke op 13 april, 2010, 17:37:01
Volgens mij is dat hetzelfde adresje waar ik járen geleden al eens geweest ben, toen stond dat pand voor de helft gevuld met diverse klassieke Volvo's die werden opgeknapt.  :cool:

Volgens de site is dat met die Volvo's bij de buren.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

heb vandaag al de fysio ernaartoe gestuurd
KTM SMT 2011

d'r Blieje

Citaat van: Busaberke op 13 april, 2010, 17:37:01
Volgens mij is dat hetzelfde adresje waar ik járen geleden al eens geweest ben, toen stond dat pand voor de helft gevuld met diverse klassieke Volvo's die werden opgeknapt.  :cool:

Das dezelfde!
Ruud is de schoonzoon...
Schoonpa doet nog steeds ondersteuning en natuurlijk de klasieke Ovlovs  :mrgreen:
Blieve lache...8)