Uitbreiding3 MFL Team

Gestart door DeWitte, 14 april, 2010, 15:27:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

#15
Citaat van: SuzukiLimburg op 15 april, 2010, 13:34:14
Welkom als Mod.
Hebben we nu niet ondertussen meer Mods dan actieve leden?  :-X

we hebben ook mods voor de niet actieve leden  :naughty:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Als je een modje als wout ziet bekijk je het echt met de verkeerde bril:

Een moderator is er nl voor jou als gebruiker> hij ondersteunt je, helpt je en zorgt ervoor om een forum in goede banen te leiden. That's it!

Dat er tussen modjes ook zeikerds zitten (Dwars bijv. :yes6rs: die weet u wel van zich zelf, maar in zijn enthousiasme soms doordraaft :oops:) doet daar niets aan af.

Maar aangezien de bestaande moderators het vaak druk hebben zowel met werk en prive, heb ik Patrick gevraagd te helpen. Kan ik het ook wat rustiger aan doen wa en mensen wat minder op de zenuwen werken? :mrgreen: resume> iedereen blij? ;)

Is er behoefte voor discussie in deze? wellicht handiger om dit topic te splitsen? De eer aan de nieuweling ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 15 april, 2010, 14:19:17
Als je een modje als wout ziet bekijk je het echt met de verkeerde bril:

Een moderator is er nl voor jou als gebruiker> hij ondersteunt je, helpt je en zorgt ervoor om een forum in goede banen te leiden. That's it!

Dat er tussen modjes ook zeikerds zitten (Dwars bijv. :yes6rs: die weet u wel van zich zelf, maar in zijn enthousiasme soms doordraaft :oops:) doet daar niets aan af.

Maar aangezien de bestaande moderators het vaak druk hebben zowel met werk en prive, heb ik Patrick gevraagd te helpen. Kan ik het ook wat rustiger aan doen wa en mensen wat minder op de zenuwen werken? :mrgreen: resume> iedereen blij? ;)

Is er behoefte voor discussie in deze? wellicht handiger om dit topic te splitsen? De eer aan de nieuweling ;)

Ja, zijn een beetje aan 't vervuilen...
Zag echter nergens een negatieve tentens of zo?

En dat jij geen tijd hebt komt omdat je weer serieus ingaat op bijv. dit topic  :naughty:
Blieve lache...8)

SuzukiLimburg

Mijn reactie was in ieder geval niet negatief bedoeld.
Dus om ontopic te blijven; Patrick veel plezier met het moderaten.

Ik zie ook geen reden om hierover te discussiëren. We hebben er met allen volgens mij alleen maar voordeel van!
(In ieder geval geen nadeel)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Ik heb niet zo'n last van die moderatoren  :mrgreen: of het er een meer of minder is maakt mij ook niet uit. voor de rest blijft toch alles als vanouds dus "so what !!"
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mixfighter

Citaat van: Dwars® op 15 april, 2010, 14:19:17

Is er behoefte voor discussie in deze? wellicht handiger om dit topic te splitsen? De eer aan de nieuweling ;)
Volgens mij is de aanstelling van een nieuwe mod wel discutabel maar niet de bedoeling van de posters ;)
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


HD4ever

@Patrick, suc6 met het modderen hier!  :naughty:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mixfighter

Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

dames, heren, Patrick heeft zijn moderatorschap helaas alweer beindigd vanwege tijdgebrek, dank voor je moeite tot zover :cool:. Ook Nicolle heeft het momenteel druk met studie en prive, dus zijn wij op zoek naar een enthousiaste gebruiker die het bestaande team wil aanvullen, nieuws vergaren en het forum wil uitbouwen. Lijkt je dit wat? Pb dan gerust met Karz, R-yen, BusaBerke of mij.  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Dames en heren, mag ik u met grote trots voorstellen aan onze nieuwste moderator>  :cool: YZF-Ron, veel suc6 @ MFL :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

YZF-Ron natuurlijk ook gefeliciteerd met de nieuwe ( soms uitputtende ) functie. :twisted:
Laat je niet gek maken door de leden  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

veel suc6 Ron, moderate ze......... :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Proud on the South  

Steefke™

Smells like rubber