Hoofdmenu

Forum veranderingen

Gestart door SuzukiLimburg, 16 april, 2010, 13:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Wat is er met het forum aan de hand. Het lijkt helemaal nergens meer op. Alles in het blauw, geen logo's meer. Bekende functionaliteiten zijn verdwenen of staan niet meer op de gebruikelijke plek.

Ik vind het maar niks, maar dat is altijd met veranderingen. Ik vond het prima zoals het was.
Is er een reden dat een en ander veranderd is of zijn we gehacked?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

sorry ik zat te spelen :oops:, alles is weer bij ut ouwe als ut goed is :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Yep, ik dacht al hier moet ik screenshots van maken anders geloven ze me dadelijk niet!
Alles is weer als vanouds, maar speel jij maar rustig verder ...  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ik ben dat blauw spuugzat en probeerde een ander behangetje zeg maar. Mss iemand een ideetje? (behalve roze dan)  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Waarom geen roze... mooi roze is echt niet lelijk hoor  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 16 april, 2010, 13:25:18
sorry ik zat te spelen :oops:, alles is weer bij ut ouwe als ut goed is :yes6rs:

Beetje met Styles aan het spelen?  :mrgreen:

Handig zou zijn als je die ellende met het imbedded plaatsen van een filmpje via flash op het forum zou aanpassen in
. Dan zet je gewoon de URL hiertussen en klaar is kees. Scheelt een hoop werk ;) Op mijn eigen prive phpBB forum heb ik zelfs [MP3]...[/MP3] aangemaakt, zodat de leden zelfs MP3 song kunnen downloaden of 1 song per bericht kunnen uploaden. Werkt perfect, maar het is geen openbaar forum, dus dan mag dat  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mixfighter

Citaat van: Suzuki-Girl© op 16 april, 2010, 15:01:54
Waarom geen roze... mooi roze is echt niet lelijk hoor  :mrgreen:

Mooi scheef is ook niet lelijk  :-X



:mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

Citaat van: HD4ever op 16 april, 2010, 15:19:26
Citaat van: Dwars® op 16 april, 2010, 13:25:18
sorry ik zat te spelen :oops:, alles is weer bij ut ouwe als ut goed is :yes6rs:

Beetje met Styles aan het spelen?  :mrgreen:

Handig zou zijn als je die ellende met het imbedded plaatsen van een filmpje via flash op het forum zou aanpassen in
. Dan zet je gewoon de URL hiertussen en klaar is kees. Scheelt een hoop werk ;) Op mijn eigen prive phpBB forum heb ik zelfs [MP3]...[/MP3] aangemaakt, zodat de leden zelfs MP3 song kunnen downloaden of 1 song per bericht kunnen uploaden. Werkt perfect, maar het is geen openbaar forum, dus dan mag dat  :-X

kunnen we hier wat mee?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik snap niet wat daar nu het voordeel van is...
Komt waarschijnlijk omdat ik niet snap wat HD4ever bedoeld.
Maar goed, op heel af en toe een foto na plaats ik nooit multimedia in mijn berichten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 16 april, 2010, 13:29:59
ik ben dat blauw spuugzat en probeerde een ander behangetje zeg maar. Mss iemand een ideetje? (behalve roze dan)  ;)

Ik vind alle kleuren mooi zolang het maar zwart is.(hier krijg ik weer reactie's op)
God Forgives, I Don't

Mixfighter

Citaat van: De Sjeng op 17 april, 2010, 08:44:35
Citaat van: Dwars® op 16 april, 2010, 13:29:59
ik ben dat blauw spuugzat en probeerde een ander behangetje zeg maar. Mss iemand een ideetje? (behalve roze dan)  ;)

Ik vind alle kleuren mooi zolang het maar zwart is.(hier krijg ik weer reactie's op)
yep,, hier krijg je zeker reacties op

:stupid: namelijk
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 16 april, 2010, 13:29:59
ik ben dat blauw spuugzat en probeerde een ander behangetje zeg maar. Mss iemand een ideetje? (behalve roze dan)  ;)

Ik ben nog steeds tevreden over de kleuren.  :worship-cool:
Gewoon laten zoals het is.  :yes6rs:


En als iemand een andere kleur wil, zet hij maar een gekleurde zonnebril op.  :mrgreen:

Citaat van: Suzuki-Girl© op 16 april, 2010, 15:01:54
Waarom geen roze... mooi roze is echt niet lelijk hoor  :mrgreen:

En als het dan echt nodig gevonden wordt,
moet roze ook kunnen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Ik zou de kleuren ook zo laten. 'Subsilver2' of 'prosilver' styles in de forum opmaak zien er inderdaad wel erg saai uit, maar zijn wel altijd goed leesbaar  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 17 april, 2010, 15:51:17
maar zijn wel altijd goed leesbaar  ;)

En dat vind ik zeer belangrijk bij een forum.
Bij sommige forums kun je de tekst nog niet eens lezen en met inkleuren gebeurd dat ook in sommige posts, ook hier reeds vertoond.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.