Nederland -Duitsland 2-0

Gestart door DeWitte, 09 april, 2010, 14:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

Kwaliteit kost wat, zullen we maar zeggen
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Citaat van: Mixfighter op 02 mei, 2010, 09:01:34
En waar je tevreden bent moet je blijven gaan, al betaal je 100euro per uur... Das heel simpel.....

:yes6rs:

:shock: Het zal je maar op je rug groeien.  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joep

Motorcentrum Venlo staat in het noordelijk deel van Limburg positief de boek. Voor zowel onderhoud, 2e hands motoren en kleding.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 02 mei, 2010, 10:34:35
Citaat van: Mixfighter op 02 mei, 2010, 09:01:34
En waar je tevreden bent moet je blijven gaan, al betaal je 100euro per uur... Das heel simpel.....

:yes6rs:

:shock: Het zal je maar op je rug groeien.  :shock:

mee eens maar ook weer niet... ik ben nog in de ontdekkingsfaxe en probeer nog enkele verschillende zaken uit.. tot nu toe alleen bij Schepers geweest voor de banden en een accu..na het ophalen van de accu leek het hun wel nodig om ff de regelaar etc door te meten en waarempel, deze geeft belast een iets hoger voltage af dan de 14,8 max. meteen gevraagd wat dat ding moet kosten en viel ik wel ff achterover.
Ben nu zelf ff aan het kijken voor een regelaar en ben ik wel een stuk goedkoper uit. Moet ik wel erbij zeggen dat ik een immitatie regelaar gebruik en schepers de prijs van de orginele doorgaf. Hij vertelde wel dat de imitatie een stuk goedkoper waren maar daar had hij de prijzen niet van bij de hand i.v.m verschillende type's.

Op zich best tevreden over schepers, maar dat weerhoud me niet om volgende keer eens iemand anders te proberen. Margraten probeer ik op voorhand niet omdat de prijzen daar een stuk hoger liggen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 02 mei, 2010, 18:52:36
Citaat van: QuattroFrits op 02 mei, 2010, 10:34:35
Citaat van: Mixfighter op 02 mei, 2010, 09:01:34
En waar je tevreden bent moet je blijven gaan, al betaal je 100euro per uur... Das heel simpel.....

:yes6rs:

:shock: Het zal je maar op je rug groeien.  :shock:

mee eens maar ook weer niet... ik ben nog in de ontdekkingsfaxe en probeer nog enkele verschillende zaken uit.. tot nu toe alleen bij Schepers geweest voor de banden en een accu..na het ophalen van de accu leek het hun wel nodig om ff de regelaar etc door te meten en waarempel, deze geeft belast een iets hoger voltage af dan de 14,8 max. meteen gevraagd wat dat ding moet kosten en viel ik wel ff achterover.
Ben nu zelf ff aan het kijken voor een regelaar en ben ik wel een stuk goedkoper uit. Moet ik wel erbij zeggen dat ik een immitatie regelaar gebruik en schepers de prijs van de orginele doorgaf. Hij vertelde wel dat de imitatie een stuk goedkoper waren maar daar had hij de prijzen niet van bij de hand i.v.m verschillende type's.

Op zich best tevreden over schepers, maar dat weerhoud me niet om volgende keer eens iemand anders te proberen. Margraten probeer ik op voorhand niet omdat de prijzen daar een stuk hoger liggen.

Als het om onderdelen gaat gebruik ik in principe alleen maar originele onderdelen en dat heeft met heel wat jaren ervaring te maken, of de kwaliteit van de imitatie moet aantoonbaar beter zijn, dan neem ik absoluut de imitatie.
Maar wat uurloon betreft, ben ik niet van plan om de complete maandelijkse huur dan wel de maandelijkse hypotheek aflossing van die gasten te betalen en dat heb ik ook ooit bij een volkswagendealer gezegd en toen kon het in een keer toch wel anders en heeft het toen helemaal niets gekost.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

in het geval van die regelaar schijnen de imitatieregelaars beter te zijn dan de orginele die Yamaha gebruikt. en nog een stuk goedkoper ook...een flink stuk goedkoper.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 03 mei, 2010, 05:35:33
in het geval van die regelaar schijnen de imitatieregelaars beter te zijn dan de orginele die Yamaha gebruikt. en nog een stuk goedkoper ook...een flink stuk goedkoper.

Dan beslist de goedkopere / betere nemen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.