motortest 2010 BMW 1200GS

Gestart door DeWitte, 22 april, 2010, 18:23:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Die presentator moet zijn huiswerk iets beter doen als hij het over de bougieafdekkapjes heeft, die zitten aan de achterzijde van de kleppendeksel en niet zoals hij verteld aan de voorzijde van de kleppendeksel. :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 22 april, 2010, 20:04:41
Die presentator moet zijn huiswerk iets beter doen als hij het over de bougieafdekkapjes heeft, die zitten aan de achterzijde van de kleppendeksel en niet zoals hij verteld aan de voorzijde van de kleppendeksel. :mrgreen:

Ik mis iets geloof ik, ik heb hem hier niets over horen vertellen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: QuattroFrits op 22 april, 2010, 20:22:21
Citaat van: BMWhub op 22 april, 2010, 20:04:41
Die presentator moet zijn huiswerk iets beter doen als hij het over de bougieafdekkapjes heeft, die zitten aan de achterzijde van de kleppendeksel en niet zoals hij verteld aan de voorzijde van de kleppendeksel. :mrgreen:

Ik mis iets geloof ik, ik heb hem hier niets over horen vertellen.  :oops:

Hij wijst erop dat je aan de "vertikale zwarte streep" kan zien dat een GS met een nieuwe cylinderkop is. De vorige had een horizontale streep... Deze "zwarte streep" is de bougieafdekkap. (leuk scrabble woord trouwens  :mrgreen:)
Wat mij eerder opvalt is dat de kleppendeksel nog maar met 2 bouten vastzit ipv 4.
Blieve lache...8)

DeWitte

de rest zeker met kit vastgezet :schater:

(is mij al gebeurd bij mokam, achterwiellager :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away