Yamaha TDM

Gestart door karz, 27 september, 2006, 18:25:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Vandaag deze gehad als leenmotor bij M'port Echt :



Good (volgens mij dan he) :
-Zeer soepel blok.
-Meer dan genoeg power.
-Laat zich heel gemakkelijk sturen.

Bad:
-Raampje niet verstelbaar (tenminste...niet dat ik kon zien :oops:), dus de hele tijd gebulder.
-De remmen, moeten 'opwarmen' , niet goed te doseren.
-Zadel, na een snelwegrit van 40 km had ik geen gevoel meer in mijn kont.

Zou ik 'm kopen..nee
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Vandaag deze gehad als leenmotor bij M'port Echt :



Good (volgens mij dan he) :
-Zeer soepel blok.
-Meer dan genoeg power.
-Laat zich heel gemakkelijk sturen.

Bad:
-Raampje niet verstelbaar (tenminste...niet dat ik kon zien :oops:), dus de hele tijd gebulder.
-De remmen, moeten 'opwarmen' , niet goed te doseren.
-Zadel, na een snelwegrit van 40 km had ik geen gevoel meer in mijn kont.

Zou ik 'm kopen..nee

ouwhoer tillerdude

"verstelbare raam...ruitjes"! Ge begint al te zeveren gelijk ne echte Beemerdude..als ge persé met uw kl*ten uit de wind wilt zitten moet ge gene moto maar ne camion kopen!


Hakki ligt maar te geinen he.. :wink:

karz

Citaat van: "Hakinnen"

ouwhoer tillerdude

"verstelbare raam...ruitjes"! Ge begint al te zeveren gelijk ne echte Beemerdude..als ge persé met uw kl*ten uit de wind wilt zitten moet ge gene moto maar ne camion kopen!


Hakki ligt maar te geinen he.. :wink:

Ouwhoor suzuki1100rwgs750tlrducpasokoningsasser748dude

Iedere "diehard" begint te mekkeren als ik het daar over heb. Het verstelbare ruitje wat ik op de beemer heb, staat zo laag mogelijk (en het zadel zo hoog mogelijk, dan gaat het net) De wind komt dan net onder de helm uit. Dat van die Yammie , rukte ik nog liever eraf. Het gaat me echt niet om een ruitje maar dat ALS IE ER ZIT, ik hem godverdomme ook zo kan afstellen dat ie niet de wind recht tegen mijn helm blaast waardoor je in de helm gekt wordt van het helicopter geluid (al vanaf 40 km/u). Volgens mij zijn al die modellen afgesteld op kabouters onder de 1.80, waar door ik net in de vuurlini zit. Dus als er een ruitje is ,dan wil ik het zo kunen stellen dat de wind net onder mijn helm of erovereen gaat.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"

ouwhoer tillerdude

"verstelbare raam...ruitjes"! Ge begint al te zeveren gelijk ne echte Beemerdude..als ge persé met uw kl*ten uit de wind wilt zitten moet ge gene moto maar ne camion kopen!


Hakki ligt maar te geinen he.. :wink:

Ouwhoor suzuki1100rwgs750tlrducpasokoningsasser748dude

Iedere "diehard" begint te mekkeren als ik het daar over heb. Het verstelbare ruitje wat ik op de beemer heb, staat zo laag mogelijk (en het zadel zo hoog mogelijk, dan gaat het net) De wind komt dan net onder de helm uit. Dat van die Yammie , rukte ik nog liever eraf. Het gaat me echt niet om een ruitje maar dat ALS IE ER ZIT, ik hem godverdomme ook zo kan afstellen dat ie niet de wind recht tegen mijn helm blaast waardoor je in de helm gekt wordt van het helicopter geluid (al vanaf 40 km/u). Volgens mij zijn al die modellen afgesteld op kabouters onder de 1.80, waar door ik net in de vuurlini zit. Dus als er een ruitje is ,dan wil ik het zo kunen stellen dat de wind net onder mijn helm of erovereen gaat.

verstelbare zadels........ai..

maaruh

zit wat in mijn waarde medesteindenaar...

klopt idd wel..al heb ik er nooit last van..ligt ook een beetje aan de zithouding denk ik..ik maak me altijd "klein" op een motor..zo zit ik nu eenmaal lekker..duik altijd met mijn neus in de cockpit.
maar kan me voorstellen dat als je 1.80m + bent en rechtopzittend rijdt het geen pretje is als de wind net over het ruitje je volle patat in je helm blaast...






:wink:

DeWitte

zal wel een beemerkwaaltje zijn  :twisted: ; verstelbare/dikker/dunnere/smallere zadels en verstelbare kuipruiten: (of je sloopt die ruit er gewoon vanaf of zoals sjeelski de figuurzaag erin zetten :rofl: ) wel ideaal voor kabouters om de ideale ergonomische zitpositie te vinden  :yes6rs: Niet zo denigrerend dus over deze opties: je zou willen dat het op een rijsthok of spaghettibrommert te vinden was :mrgreen:

tel daarbij op, Handvat en zadelverwarming, koffersets met binnentassen en je snapt gelijk waarom beemerpiloten vele km's per jaar maken.  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"zal wel een beemerkwaaltje zijn  :twisted: ; verstelbare/dikker/dunnere/smallere zadels en verstelbare kuipruiten: (of je sloopt die ruit er gewoon vanaf of zoals sjeelski de figuurzaag erin zetten :rofl: ) wel ideaal voor kabouters om de ideale ergonomische zitpositie te vinden  :yes6rs: Niet zo denigrerend dus over deze opties: je zou willen dat het op een rijsthok of spaghettibrommert te vinden was :mrgreen:

tel daarbij op, Handvat en zadelverwarming, koffersets met binnentassen en je snapt gelijk waarom beemerpiloten vele km's per jaar maken.  :twisted:

verstelbare ruiten, verstelbare zadels, koffersets, zadel en handvatverwarming...
moet er eigenlijk niet veel van hebben...

tot ik een keer midden in de winter met -10 of zo met een Varadero op pad moest richting Eifel ...en daarna terug naar Honda in A-Dam..

toen was hakki wel blij met zijn hoge ruit, handkappen en handvatverwarming...erg blij zelfs...gvd..was me dat koud..

maarja..welke zot gaat nu ook motorke rijden met -10

DeWitte

Deze zot  :yes6rs: als de weg maar niet glad is 8) en dan ontdekken dat je bijna alleen bent op de weg en een lekkere warme choko (mit sahne) scoren in de eifel of de ardennen.  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Nee de GS staat nog niet in de etalage.
Ben er ook nog maar over aan het denken om de ktm te kopen.
Is nog niet beslist of hij eruit gaat.

Joepie1958

CiteerBen er ook nog maar over aan het denken
Dan is het niet erg, hopelijk zegeviert het verstand :shutup:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.