Camping Du Barrage te Stolzemburg in Luxemburg.

Gestart door Yvil, 10 mei, 2010, 10:30:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

In het weekend van 21-24 mei ga ik met de club naar deze camping:

www.campingdubarrage.lu/indexne.html

Ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken (dat zal ik absoluut wel nog ff doen als ik
geweest ben) maar de club is er wel al geweest, en ze denken hier met grote tevredenheid
aan terug. Dus dat zit wel goed.

Het wordt als volgt beschreven:

"De Camping ligt ongeveer op een 10 km afstand van het alom bekende Vianden.
Deze camping word tijdens de Pinksteren omgetoverd in een ware Motorcamping.
Op een groot weiland, dat grenst aan de camping treffen alleen motorrijders mekaar
en word er volop genoten van een hapje en een drankje.

De eigenaar heeft ons ervan verzekerd dat het tijdens het Pinksterweekeinde totaal
niet rustig zal zijn op zijn camping. We mogen hier dan ook kampvuur maken en doorgaan
tot in de kleine uurtjes en hoeven ons geen zorgen te maken voor de overlast. Alle
Kampeergasten zijn hiervan op de hoogte.

Verder gewoon gezellig samen zijn, lekker pilsje drinken bij het kampvuur, spartelen en
dammen bouwen in het beekje (ter info voor MFL: het hele gezin van clubleden incl. kids
zijn welkom), op zaterdag en zondag maken we een toertocht, de omgeving verkennen
en gewoon een lekker weekeinde hebben."


Dit alles (door de club georganiseerd) kost me €45,- incl. bier uit tap, fris, koffie/thee en
2x ontbijt/lunch.  :worship-cool:

Prijs van camping is voor dit weekend  € 5.50 per persoon per nacht + € 5.50 per plaats
per nacht + € 2,50 stroom per persoon per nacht (zal ik niet veel van gebruiken, meer voor
de grote tent met koelkasten/tap/verlichting/muziek).

Maar goed, iets meer ontopic, ik zal mijn bevindingen betreffende de camping hier plaatsen
nadat ik terug ben  :yes6rs:






HD4ever

Lijkt me een leuk weekend. Veel plezier !!  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Thnx!!

Helemaal niet meer aan gedacht, maar ik kreeg net de lijst van clubleden
die meegaan en ik was vergeten dat Herr Tod ook sinds een paar maanden
lid van dr Kromme Poekel is  :yes6rs:.

Toch 25 man waarmee we gaan  :worship-cool:

Hey Q, wordt een goed weekend lijkt me zo  :mrgreen: Kunnen we weer een potje
"wie blijft het langste op de bank zitten" doen  :schater:. Zag dat we dezelfde tijd
die kant oprijden.

Yvil

Super weekend met club Der Kromme poekel (http://members.home.nl/krommepoekel/) gehad!!

Tegekke wegen in de omgeving van de camping, maar eigenlijk overal daar in Luxemburg  :worship-cool:

De camping is echt een aanrader!! Heel goed verzorgt sanitair, prachtig gelegen en er is een winkeltje
waar je van alles kunt kopen van eten en drinken. Vianden is een prachtig dorp en ligt met de motor
op enkele minuten rijden... Met de auto iets langer  :mrgreen: Wat ook super is is dat je er nog lekker
een kampvuur mag hebben en dat het in Luxemburg legaal is om hout te sprokkelen en zagen in de
omringende bossen. Zolang het maar dood is.  :thumbsup:


Er waren helaas enkele dompers op het feestje waaronder een crash van één van de leden met een
gebroken sleutelbeen als gevolg en mijn motor die ermee is gestopt. Toch hebben we we het beste
van gemaakt met heel veel leuke momenten tot gevolg, hoofdpijn in de ochtend en prachtige ritten
in de omgeving,,,

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away