Hoofdmenu

All-Road bandentest

Gestart door DeWitte, 26 oktober, 2005, 09:24:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peter

tijd voor een brilletje denk ik :shock: Op de aniversity uitvoering liggen de 101/152.Toch weet ik zeker dat ik andere all-road bridgestone heb gezien.Dit werd dus bevestigd door de vertegenwoordiger.Ze hebben al op een of andere beurs gestaan.Deze nieuwe all-road bandjes zullen voorjaar 2006 op de markt komen met de logische naam..battle-wing.

Hakinnen

Citaat van: "peter"tijd voor een brilletje denk ik :shock: Op de aniversity uitvoering liggen de 101/152.Toch weet ik zeker dat ik andere all-road bridgestone heb gezien.Dit werd dus bevestigd door de vertegenwoordiger.Ze hebben al op een of andere beurs gestaan.Deze nieuwe all-road bandjes zullen voorjaar 2006 op de markt komen met de logische naam..battle-wing.

klopt Peter,..

Bridgestone Battlewing BW01 + BW02.

Specifiek voor de "zware reisenduro's" volgens de bridgestone geleerden.
Lange afstands semi all-road band met een "off-road look".

DeWitte

helaas een lettertje en cijfertje onvolledig :wink:  volledige typenaam toch Trail-Wing 201/202 , de battle wing is al verkrijgbaar en alleen maar in de maten 18 en 21".

de nieuwe band vlgs bridgestone

front TW 201


rear TW 202


ik wil wel de testen ermee ff afwachten; de Anakees bevallen mij nu prima en vd zomer eerst eens de Dunlops testen (superplakkers :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Nope..

Battlewing.  Aparte band komt er naast de trailwing die veel "all-roader"is.

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Nope..

Battlewing.  Aparte band komt er naast de trailwing die veel "all-roader"is.

:wink:

kiek zelf mer, vregelvot :mrgreen:

BRIGDESTONE

Battlewing alleen in 18 en 21"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

:D

Yep, dacht dat je over de "trailwing" had...

u heeft uiteraard gelijk in deze. :wink:

peter

Nee hoor,bedoel een ander bandje dwars.Info staat nog niet op de site.Wordt geleverd in de bekende dikke all-road maten en ziet er uit als een groffe bt020 en moet volgens betrouwbare bronnen de strijd aankunnen met de Dunlops.Even afwachten dus.

DeWitte

Citaat van: "peter"Even afwachten dus.

:oops: en ik ben me toch zo ongeduldig, zou dat nog wegtrekken........?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

peter

Al gehoort van dat nieuwe bandje van michelin????? :lol:  :lol:

Busaberke

Citaat van: "peter"Al gehoort van dat nieuwe bandje van michelin????? :lol:  :lol:

deze ?!?!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "peter"Nee hoor,bedoel een ander bandje dwars.Info staat nog niet op de site.Wordt geleverd in de bekende dikke all-road maten en ziet er uit als een groffe bt020 en moet volgens betrouwbare bronnen de strijd aankunnen met de Dunlops.Even afwachten dus.

is dat dan toch deze peter?

http://www.motorradreifen-online-motorradreifen.de/Motorradreifen_Bridgestone_Battlewing.html

DeWitte

 Stoer profielje, benieuwd naar de rij-eigenschappen; wie vd heren all-roaders gaat um ut eerste uittesten en dan hier verslag uit brengen ?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

peter

Goed werk hakinnen,deze bedoel ik.
Zal ze zeker proberen,ben toch bijna toe aan een nieuw setje.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"alle banden getest op een Varadero :? bron Motorrad online

De Michelin Pilot Road met kop en schouders erboven uit :? Welliswaar een echte wegband (optisch minder stoer)


sja laat ze dan optisch maar minder stoer zijn, maar voor de rest???
:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
niet te geloven wat een vertrouwen dat die bandjes geven, grip grip en nog es grip, alleen voorbandje werd op een gegeven moment beetje warm...... nu nog es kijken hoe lang ze meegaan........



color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl