Demo dagen Motoshop Margraten 29-30mei 2010

Gestart door DeWitte, 16 mei, 2010, 06:45:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

zoals het er nu uitziet kan ik zaterdag en zondag misschien inderdaad een leuk idee mfl groepje rijden en dan niet meer terug komen  :yes6rs:
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: Yvil op 19 mei, 2010, 13:30:24
Citaat van: SuzukiLimburg op 19 mei, 2010, 13:14:27
Ga je wel rijden dan? Anders kunnen me misschien een MFL groepje maken.

Overigens is de hele rijksweg in Margraten dicht, dus houdt daar rekening mee met er naar toe rijden.

Van de kanten van Gulpen is het gewoon bereikbaar. Van de kant van Maastricht is het idd een beetje tricky...
is gewoon open ben er vandaag nog geweest bij Smeetsbouw
ze zijn nu met de zijwegen bezig

Mounty

Citaat van: Yvil op 19 mei, 2010, 13:30:24
Citaat van: SuzukiLimburg op 19 mei, 2010, 13:14:27
Ga je wel rijden dan? Anders kunnen me misschien een MFL groepje maken.

Overigens is de hele rijksweg in Margraten dicht, dus houdt daar rekening mee met er naar toe rijden.

Van de kanten van Gulpen is het gewoon bereikbaar. Van de kant van Maastricht is het idd een beetje tricky...

ik rij nu al twee dagen van maastricht naar huis via margraten...ff een stoplichtje in margraten maar voor de rest kun je weer doorrijden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

wie gaat er nog meer morgen naar margraten misschien kunnen we dan samen een stukje rijden daar  :yes6rs:
morgen wordt het nog een beetje goed weer dus ideaal om te gaan
iemand nog voorstellen waar ik echt op zou moeten rijden
KTM SMT 2011

Yvil

Misschien dat ik meteen na het werk nog even ga.
Ligt er aan hoelaat ik klaar ben. Ik denk dat ik alleen
kom als ik rond 15u kan stoppen. Anders heeft het
geen zin meer lijkt me...

DeWitte

Citaat van: Gassie op 28 mei, 2010, 16:25:17
iemand nog voorstellen waar ik echt op zou moeten rijden

probeer een dikke all-road (v-strom/gs/varadero, voor een adventure van ktm zul je verder moeten reizen) je zult iig versteld staan van het gemak waarmee je stuurt en zit :yes6rs: maar goed ik ben verzauwd van dat concept en dus niet geheel onbevangen zeg maar :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 29 mei, 2010, 06:18:26
Citaat van: Gassie op 28 mei, 2010, 16:25:17
iemand nog voorstellen waar ik echt op zou moeten rijden

probeer een dikke all-road (v-strom/gs/varadero, voor een adventure van ktm zul je verder moeten reizen) je zult iig versteld staan van het gemak waarmee je stuurt en zit :yes6rs: maar goed ik ben verzauwd van dat concept en dus niet geheel onbevangen zeg maar :mrgreen:

jammer dat ze de v-strom dl1000 niet meer maken..daar wou ik wel es op rijden. De 600 heeft wat weinig vermogen imo
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Eerste update v strom leuk ding rijd erg lekker denk dat de 1000 beter is timeeh heeft op de burgman gereden rijd ook erg lekker weg weinig ruimte pm de bocht om te gaan zag alleen maar vonken van de standaard
KTM SMT 2011

karz

Toch vind ik een v-strom niet echt te vergelijken met een Varadero / GS.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

Citaat van: karz op 29 mei, 2010, 13:59:51
Toch vind ik een v-strom niet echt te vergelijken met een Varadero / GS.
waarom niet ??
moet zeggen dat ik na 3 motors te hebben gereden toch meer begin te neigen naar 2 of 3 cilinders
met de v strom heb ik heerlijk door het bos geramd maar je merkt dat als je hoger in de versnelling komt te zitten dat er minder power is idem met de gladius
en de gsr nou kan ik kort over zijn is gewoon een hornet maar dan met injectie en iets betere vering erg zenuwachtig in de bocht moet ik toch wel zeggen
en dan timeeh die moet eerst wachten dat zijn armen korter zijn geworden voor ie weer kan typen
na de B-king(belachelijk ding toch ) en de gsx-r 1000
maar hij zal er zelf wel wat over zeggen  :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: karz op 29 mei, 2010, 13:59:51
Toch vind ik een v-strom niet echt te vergelijken met een Varadero / GS.

klopt, grote verschillen zelfs, zeker als je de KTM er ook nog voor het gemak zou bij betrekken. De nieuwe Yamaha wil ik ook nog wel eens uittesten, maar op papier heeft die z'n kg's al tegen. Maar er zit ook een groot verschil tussen de (2e hands) prijzen en dan is de V-strom mss wel een goedkoop alternatief?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Net ff met de GSX-R 1000 weg geweest.

Wat een Power!!  :shock: (natuurlijk wel meteen van de Pussy-stand af gezet  :twisted:)

Ik vraag me alleen af waarom ze überhaupt meer dan 3 versnellingen op dat ding
hebben gezet. De twee is al voldoende om je rijbewijs kwijt te raken :twisted:

Gassie

Citaat van: Yvil op 29 mei, 2010, 16:56:31
Net ff met de GSX-R 1000 weg geweest.

Wat een Power!!  :shock: (natuurlijk wel meteen van de Pussy-stand af gezet  :twisted:)

Ik vraag me alleen af waarom ze überhaupt meer dan 3 versnellingen op dat ding
hebben gezet. De twee is al voldoende om je rijbewijs kwijt te raken :twisted:
eigenlijk niet normaal dat ding he
KTM SMT 2011

Timeeh

Zo, ben eindelijk beetje bijgekomen van de demo-dag  :lol:
Gassie waar zijn onze foto's?

Heb 3 ritjes gemaakt,
1e: oppe brommobiel; hoge fun factor. Niet snel gewoon leuk en veel vonken!
2e: B-King; snel, snel en vooral belachelijk snel! Stuurt als elke andere naked wat ik niet had verwacht aangezien zijn lompe verschijning.
3e: oppe Gsx-r; net als de B-king snel. En ben het met Yvil eens meer dan 3 versnellingen is onzin.

Ben niet zo'n verteller!  :lol:
Foto's zeggen meer