fietsers !!??

Gestart door crazy j, 25 juni, 2010, 13:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

ik heb vandaag dit topic geopend omdat ik toch eens benieuwt ben hoe dat nu met die fietsers allemaal zit
( als er een ander topic reeds bestaat dan mijn excuses voor het onodig aanmaken )

ik reed vanmiddag met het koekblik van lemiers binnen door richting gulpen via vijlen en mechelen
onder weg was er een of andere groep fietser met een auto erachter met gevaren lichten aan zoals zo vaak.
maar toen we bij het 1e kruispunt kwamen stond daar een verkeersregelaar met motor.
en toen we op een recht stuk reden zag ik dat er in totaal 4 verkeersregels reden.

nu vraag ik mij dus eigenlijk af krijgen ze hier nu gewoon een vergunning voor of was het toch "illegaal" wat ze deden
living the life the way it comes

DeWitte

in principe moet je daar als organisator van bijv een wedstrijd of toertocht een vergunning (verklaring van geen bezwaar) voor hebben (van alle gemeentes die je doorkruist trouwens) en moeten de verkeersregelaars een zgn "aanwijzing" en opleiding van de politie hebben. Of ze dat allemaal hebben? betwijfel ik ten zeerste :roll: :-X . De politie zou daar op moeten controleren, maar die hebben het vaak te druk met jan met de korte achternaam te flitsen voor snelheidsovertredingen die nergens op slaan. :evil:

Een verkeersregelaar mag trouwens van op zijn motorfiets GEEN aanwijzingen geven. (hij moet afstappen) Dit in tegenstelling tot een politieagent die dat wel mag :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Misschien trainen voor het N.K.?
Ik zag vanmiddag bij het Toekan-hotel in Maastricht de spullen van de Rambo-bank en van Leontinus Lady-team uitgestald staan :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

crazy j

Citaat van: Joepie1958 op 25 juni, 2010, 16:28:14
Misschien trainen voor het N.K.?
Ik zag vanmiddag bij het Toekan-hotel in Maastricht de spullen van de Rambo-bank en van Leontinus Lady-team uitgestald staan :shock:
neej dat denk ik niet aangezien ze allemaal een ander shirtje aanhadden en de gemiddelde leeftijd was denk ik te hoog voor een team van rabo of wat dan ook
living the life the way it comes