Max Biaggi ontslagen bij Honda?

Gestart door Busaberke, 26 oktober, 2005, 15:08:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Bron  :?:



Of is MF bron
:?

:stupid:

Je had mijn post al gezien op MF :?:



:yes6rs:

L :lol: L

Busaberke

7-12-2005
Zelfs de officiële website van de MotoGP maakte vandaag in een artikel over de Bologna Motorshow melding van het feit dat er mogelijk later deze week meer inzicht komt in de toekomst van Max Biaggi in de MotoGP. Er werd eerder al driftig gespeculeerd over een derde Kawasaki of Suzuki met Camel sponsoring.

Toch lijkt de toekomst van de Italiaan zeer onzeker nu banden leverancier Bridgestone volgens Engelse websites Kawasaki zou hebben laten weten geen derde coureur van banden te willen of te kunnen voorzien. Aangezien de belangrijkste geruchten waren gericht op Kawasaki en Suzuki die beide gebruik maken van deze Japanse fabrikant lijkt opnieuw de situatie voor de Romeinse keizer er niet makkelijker op te worden.

Aan een Brits motorblad zou Kawasaki Team manager Harald Eckl het volgende hebben verklaard; "Het probleem is dat Bridgestone haar planning al heeft gemaakt voor het komende seizoen en dat men geen mogelijkheid zag een derde coureur binnen ons team te kunnen voorzien van banden. Tot dat punt waren de onderhandelingen goed verlopen en om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat de banden het probleem zouden worden."

"Ik was zeer verheugd over de interesse van Max in Kawasaki ondanks de problemen die we natuurlijk nog wel hadden gekregen. Ik heb veel gesproken met Max en ik had het gevoel dat we eruit hadden kunnen komen. Max is zonder twijfel nog een van de beste coureurs ter wereld met een grote naam. Hij had Kawasaki zeker naar een hoger niveau kunnen helpen."

WCM en Team Roberts lijken nu de enige overgebleven opties voor de 13 voudig winnaar in de 500cc/MotoGP klasse. De vraag is of Camel bij het eventueel niet slagen van het onderbrengen van de Italiaan terug zal keren als hoofdsponsornaar het team van Sito Pons met als rijders Casey Stoner en Carlos Checa.

Bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citeer
10-12-2005

Na Marco Melandri was het vrijdagmorgen Max Biaggi die op de Bologna Motorshow zijn fans ontmoette. Terwijl de toekomst van de Italiaan nog steeds onzeker is en omringd wordt door speculaties werd zijn komst op de show omringd met veel vragen..........echter de fans werden niet veel wijzer.

Biaggi gaf aan dat hij bij Kawasaki Racing aan de slag kon:
"Bridgestone heeft mij bevestigd dat er geen enkel probleem zou zijn wat betreft de beschikbaarheid van de banden. Het team, Kawasaki, is hier van op de hoogte en ook sponsor Camel, dus ik heb hun verteld dat ik beschikbaar ben en we zullen nu moeten afwachten wat er gaat gebeuren."

Wordt vervolgd.............

bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citeer
18-12-2005
De Italiaanse WSBK-promotor, Flammini, wil, volgens diverse Italiaanse sites, bijzonder graag Max Biaggi inlijven voor het WSBK kampioenschap.

De afgelopen weken bleef de geruchtenmolen rond Max Biaggi op volle toeren draaien, niet in het minst gevoedt door Max Biaggi zelf. De Italiaanse media bleef dan ook geloven in de mogelijkheid voor Max Biaggi om, met behulp van Camel sponsoring, alsnog een deal te kunnen sluiten met Kawasaki. Inmiddels begint men echter ook in Italië te beseffen dat het, in elk geval voor 2006, over is voor Biaggi voor wat betreft een MotoGP zitje.

Of dat ook het einde van zijn carrière betekent valt nog te bezien. De Italiaanse WSBK-promotor, Flammini, heeft, volgens de Italiaanse site www.racergp.com aangegeven dat hij Max graag wil zien rijden in de WSBK.
"De WSBK-serie is, ook in Italië, groeiende qua publiciteit en populariteit en kan een aansprekende persoonlijkheid als Max Biaggi uitstekend gebruiken. Hij is van harte welkom,"
aldus een woordvoerer van de Flammini groep.

Over team en merk wordt verder niet gesproken. Daarnaast heeft Biaggi zelf tot op heden ook met geen woord gerept over een eventuele overstap.

Het blijft dus afwachten of dit een serieuze vrijage wordt of dat het uiteindelijk wishfull thinking is van Flammini.

bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Ik dank dat Max toch bij AC Roma gaat spelen  :mrgreen:
Proud on the South  

Herr Tod

Als grasmaaier? Opa met een petje :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Raaz

Biaggi weg bij Honda Repsol, gaat waarschijnlijk naar Superbikes.

Hayden en Pedrosa zullen in 2006 rijden voor Honda!

Biaggi confirms MotoGP exit
News, 10/01/06

Max Biaggi has returned home after a few days rest in America, where he has enjoyed a quiet Christmas vacation away from the persistent rumours about his possible arrival in World Superbike Championship.

"I've spent my Christmas holidays in the States. I've been training a lot with my Supermotard bike, taking advantage of the great weather conditions (around 20°C), then of course a bit of jogging and gymwork"

Biaggi has spoken again about his departure from MotoGP, and has put on his personal website that he will unveil a book, to be published in a few weeks time, in which all the secrets of his relationship with Repsol Honda will be revealed and exactly what led his departure from the World Championship.

"In these last two months I have read a lots of things about myself, loads of incorrect reports, but I've decided to live with it and not even to reply, it isn´t worth it" explained the Roman Emperor. "As all of you already know I have been put in this terrible situation by Honda and as a consequence I won't participate in MotoGP in 2006".

With regards to the possibility of entering the world of Superbikes, Biaggi spoke highly of the series. "I have always appreciated this category, I also have a few friends in there and they have all my respect. So I am considering this opportunity as a very good one. The difficulties grow as time passes though, in light of the fact that since December 15th we have still been trying to reach an agreement with Kawasaki"

The Roman added that in the coming week he would be able to give more details about his options for competing in Superbikes this coming season.


Bron: www.motogp.com

Busaberke

Citaat van: "Biaggi""As all of you already know I have been put in this terrible situation by Honda and as a consequence I won't participate in MotoGP in 2006".

' Tuuuuuuuuurlijk is het weer iemand anders zijn schuld, en heeft z'n ontslag niks te maken met z'n gebrek aan scores op het circuit! :?

Biaggi, sodemieter toch op, man!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Raaz

Citaat van: "Busaberke"Biaggi, sodemieter toch op, man!

Rustig maar, hij is al weg!  8)  

Ben eens benieuwd hoe Hayden en Pedrosa het gaan doen voor Honda in 2006 nu.........