Hoofdmenu

Nieuwe Brommer

Gestart door Desmo-devil, 29 mei, 2010, 17:22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jokiair

Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

SuzukiLimburg

Cool ding, maar je moet wel even de lens van de camera schoonmaken. Of is dit oldscool mode?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 31 mei, 2010, 20:32:48
Cool ding, maar je moet wel even de lens van de camera schoonmaken. Of is dit oldscool mode?


of tegen de zon in gefotografeert...of de camera van binnen naar buiten gepakt en meteen de plaatjes geschoten, dan kunnen je lenzen beslaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Nee, Boys, ff snel piccies gemaakt met gsm

Desmo-devil

vanmorgen was het zover, mijn eerste ride out met de ploffer. Woensdag hebben we het kreng de berg af geduwd en het liep. nog niet van harte maar toch. Daarom deze week nog ff alles nagelopen en caburateur grondig schoongemaakt en de gas schuif bleek te blijven hangen, gangbaar gemaakt en wat schetste mijn verbazing een keer trappen en dikke vette ploffen uit de uitlaat.
Dus vanmorgen het oude potje uit het stof gehaald en kachelen.
Wat zal ik ervan zeggen, heel erg leuk om hiermee door de stille veldweggetjes te pruttelen. Bekijks gegarandeerd en de wielrenners van Limburgs mooiste hebben nog steeds olielucht in de longen haha. In een woord hardstikke leuk om op te rijden , alleen rechts schakelen en links remmen ging nog wel eens fout  :mrgreen: Topsnelheid (tot nu toe ) 110 echte km en dat is hard op die ketel  :yes6rs:.
Morgenvroeg rij ik ermee naar Geulle naar mijn vrienden van de Ducaticlub ff posen  :mrgreen: