Achtung! Joe Bar Team via, via naar de moezel

Gestart door DeWitte, 30 mei, 2010, 18:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Yvil


Joker

Mooi gemaakt mannen
Maar hoe speel je het in godsnaam klaar om 3 maal lek te rijden  ???
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

tsja, 1e x vrijdagochtend vlak voor de deur van een motorzaak, die binnenband (yep kaatje heeft die) laten plakken bij deze. 2e keer zaterdagmiddag op de terugweg naar het hotel dezelfde band achter. Deze gevuld met een spuitbus aangezien de ADAC en een motorzaak geen binnenband met de juiste maat kon regelen. Daarmee zondagochtend huiswaarts en geloof het of niet na 80 km op dezelfde plek als vrijdag ging die weer lek. Alleen nu had de motorzaak gesloten, dus R-yen heel eind moeten rijden om weer een spuitbus te halen, deze er weer in gefrut en toen van tankstation naar tankstation om telkens lucht bij te vullen. Alleen in Schleiden liep de lucht er net zo snel uit als dat de band werd gevuld. Toen maar wat rondgebeld, Desmo heeft een motoraanhanger. Achterop bij R-yen huiswaarts en toen met Desmo de KTM wezen halen.
Deze staat nu weer fijn thuis, vandaag maar eens andere (binnen-)band en velglint regelen (oorzaak?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Weet je alvast wat volgende keer in het reserve setje gaat,
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ja en dan heb je die 18" achter-binnen band in 150/70 bij je en niemand die um om kan leggen. Met de hand ga je die all-road band niet wisselen. Gewoon pech denk ik, het was mijn beurt wss. Die 1e spuitbus van het merk Caramba kan ik wel aanbevelen bij een klein lek. Hield toch dik 80 km vol, dus meestal om thuis te komen wel voldoende?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


karz

gewoon 2 complete wielen meenemen als back-up
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 07 juni, 2010, 11:53:01
gewoon 2 complete wielen meenemen als back-up

Of met Jap gaan rijden  :mrgreen:
Proud on the South  

Joepie1958

en grote dozen met zekeringen meenemen :oops:

Och, het valt nog mee, heb pas een reportage gelezen van een rijder die in the middle of nowhere een fotootje had van zijn negende (9) lekke band van die dag :shock:
En ik denk dat het gewoon komt van teveel PK's op dat achterwiel willen zetten zodat de velg al begint te draaien, voor je band in de gaten heeft dat er actie is en nog staat na te suffen :twisted:
De bordjes met frietjes en de stukjes vlees zien er niet schlecht uit, en van de Ludolfs? ik had ze maar even gebeld en toen zijn ze met z'n vieren achter de poort gaan liggen totdat die Hollender mit das Ostenreichische motorrad wieder von de stoep wegwahr :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Ik blijf het een sterk stuk vinden ha ha
1x lek. ok gewoon pech. maar 3x wha ha ha  ( sorry  :oops: )
als het nu steeds dezelfde band was geweest zou je inderdaad denken
de veroorzaker is in de buitenband blijven zitten
of van binnen zit een spaak niet lekker. maar alle twee de banden.
ben benieuwd wat je aantreft als je ze er af hebt.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Steefke™

Het wordt eens tijd dat je stop met bij ieder stoplicht een donut te maken :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Joker op 07 juni, 2010, 19:56:10
Ik blijf het een sterk stuk vinden ha ha
1x lek. ok gewoon pech. maar 3x wha ha ha  ( sorry  :oops: )
als het nu steeds dezelfde band was geweest zou je inderdaad denken
de veroorzaker is in de buitenband blijven zitten
of van binnen zit een spaak niet lekker. maar alle twee de banden.
ben benieuwd wat je aantreft als je ze er af hebt.

nee het was steeds dezelfde band.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Wat zou R-Yen allemaal vastgelegd hebben dit weekend??  :lol:

R-yen

#44
Heel veel... Hieronder een kleine selectie (klik op de afbeelding voor een wat groter exemplaar) Mocht iemand de volledige grote benodigen, laat het weten.