Feestje 17 juli 2010 in Wijlre

Gestart door Yvil, 31 mei, 2010, 22:08:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

FZ_Angie wil meekomen..is dat oke ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 17 juli, 2010, 10:04:49
FZ_Angie wil meekomen..is dat oke ?

Dan is het totaal weer compleet. (denk ik maar zo)
Mijn wederhelft zou meegaan, maar gaat alvast naar de fam. en ik kom dus even alleen. (ongezellig ben ik he)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Hub, waar was je gisteren, we hebben je gemist.  Het was er echt gezellig, Ivo en Fleur bedankt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ik heb het helaas niet gered  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ook beide ouders natuurlijk bedankt voor de gastvrijheid.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Was een zeer geslaagd feestje en ik moet zeggen dat het Gulpener me goed smaakte....op de fiets heen was tot daaraantoe, maar terug viel ff tegen  :shock: gelukkig had ik Angie bij me, die heeft me veilig thuis gekregen  :mrgreen: :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Was zeer zeker een geslaagd feestje. jammer dat je er niet was Hub  :yes6rs: En Desmo
schitterde ook van afwezigheid.  :dunno: maar dat mocht de pret niet drukken  :mrgreen:

Is misschien maar goed ook anders hadden we het misschien echt niet gered met
het bier  :-X. Ben nog 50 Liter bij moeten gaan halen bij de kroeg en ook die was
op rond 6:30u  :mrgreen:

QuattroFrits, Herr Tod, Maddog, Crazy J, YZF_Ron en natuurlijk Angie, super dat jullie
geweest zijn!! Het was zeer gezellig, alleen jammer dat ik niet veel met jullie heb kunnen
kletsen! Ik kreeg mn tijd niet verdeeld onder de mensen aangezien er zo'n geweldige opkomst
was. Er waren vrienden van Utrecht af gekomen, en zelfs met hun heb ik niet veel kunnen
praten!!  :shock: Maar dat kwam alleen maar doordat het zo gezellig was!! Dus tot het volgende
feestje!!

Grtz Yvil, die voor de tweede keer aan het spek en Ei gaat vandaag  :P

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 18 juli, 2010, 14:46:49
Dus tot het volgende
feestje!!


:shock: Wanneer is dat dan ??  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Joa maan! Vette shit :mrgreen: Hub d'r nog spierpien aan euver gehotte... gelukkig gein koppien... mer dat is auch, noa dat Gulpener vergif kump t Brand wondermiddel he :lol: 6 oer in bid en 10 veur 11 wir op um de 125cc te kieke...

Was echt goeie. Waar kan ik een CD van de band van je pa kopen? :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 18 juli, 2010, 23:39:21
Waar kan ik een CD van de band van je pa kopen? :D

:shock: Mis ik weer iets ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2010, 16:35:33
Citaat van: Herr Tod op 18 juli, 2010, 23:39:21
Waar kan ik een CD van de band van je pa kopen? :D

:shock: Mis ik weer iets ??  :shock:

Nee Frits, dat werd iets later op de avond gedraaid, rond 5 uur volgens mij. Dus dat heb je net wel of net niet gemist??? ;)  :worship-cool:

@Q  Echt die van mn vader (CC Rider), of die van die kale gast met die tattoo's?  (Bennie & the twenty amazing fingers) Of die oude opnames uit 1984 van hun tweeën en hun band uit die jaren? (Belladonna)  :P

Als je dat wil hebben moet je maar eens langskomen met een stick... USB stick bedoel ik he  :twisted: Alleen van mn vader (CC Rider) heb ik niet op de laptop staan. Die moet ik er nog steeds opzetten, maar mn diskdrive is kapot  :(

Maar dat komt helemaal goed!! Vond het super dat je zo lang bent gebleven en dat je de muziek zo kon waarderen!! Vet he!!

Yvil

#42
Hier een paar van de aanwezige MFL Leden  :worship-cool::









Ms Yvil en haar broertje Maddog HEEL laat op de avond  :mrgreen:



En hier nog een verdere indruk van het feestje... Wel volgens mij ook al iets later op de avond  ;):



Enkele gasten zorgden meteen ook voor entertainment toen ze de lampenolie hadden gevonden:


Ik boven in de hoek met de kroeg aan het bellen... Het Bier begint op te raken...
snel nog een extra vat laten komen  :yes6rs:





Deel van het feestje tijdelijk ook even naar binnen verplaats (zaal 2 hahahaha)
Hier werd gezongen en andere muziek geluisterd dan in de tent





Richting einde van tweede 50L vat... Q Still standing  O0  :mrgreen:



En toen rond 7/8 uur in de ochtend vond zelfs de hond van mn ouders het goed geweest  :yawn: :mrgreen:



Thnx everybody!!!


QuattroFrits

Heel leuke foto's. (vooral die laatste van de hond.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.