Maddog's problemen hoekje

Gestart door Maddog, 14 juni, 2010, 16:03:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

#15
Al bij Momarosa geïnformeerd? Die kun je alleen pas na 6 uur bellen.
Altijd scherpe prijs en je kunt er met je hele motor naartoe en binnen 30min ben je weer klaar. (als je niet teveel met m doet lullen :D)

Joep

In de nieuwe Motoplus staat een test van de verschillende sport-toer banden. Misschien nog eens handig om door te lezen.

roff

#17
Abel op de Reeweg in Landgraaf.....

ik zelf heb de diablo rosso .... ben ik tevreden over  :D

Kom hier even op terug. Heb even de band van de velg laten halen, en nu terug gebracht om de band er weer op te leggen incl balanceren. Hij vraagt 20 euro ... Lijkt me een beetje prijzig, of ligt dat aan mij >????? ( PS> Band niet daar gekocht!)
Woa bliet die zon ????

Gassie

heb zelf ook pilot road 2 erop liggen en gaan goed al bijna 8000 km
KTM SMT 2011

Desmo-devil

8000 km met een Pilot  :shock: , wordt tijd dat je gas gaat geven  :mrgreen: :mrgreen:

Yvil

Citaat van: Desmo-devil op 17 juni, 2010, 12:47:46
8000 km met een Pilot  :shock: , wordt tijd dat je gas gaat geven  :mrgreen: :mrgreen:

Die krijg je niet versleten in 8000 km... Hij heeft de Road he, niet de Power.  :yes6rs:

karz

Citaat van: Yvil op 17 juni, 2010, 14:46:11
Citaat van: Desmo-devil op 17 juni, 2010, 12:47:46
8000 km met een Pilot  :shock: , wordt tijd dat je gas gaat geven  :mrgreen: :mrgreen:

Die krijg je niet versleten in 8000 km... Hij heeft de Road he, niet de Power.  :yes6rs:

ech wel , en als ie niet versleten is qua profiel, dan is ie wel zo raar afgesleten dat het ook niet meer lekker rijdt (op zwaardere motoren)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Moi heeft voor en achter een Michelin Pilot sport op ut fietske liggen. K moet zeggen dat ik zeer tervreden ben.

Ik weet dat Herr Tod zijn bandjes altijd hier besteld. Hebben altijd leuke aanbiedingen en leveren schijnbaar heel snel.  :yes6rs:
Smells like rubber

Maddog

Morgen gaat er een setje pilot road 2 als ik me niet vergis erop.
sochtends t fietske langs brengen bij heuts en na school mag ik de bandjes gaan inrijden.

Bedankt voor de adviezen.
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

SuzukiLimburg

Wel voorzichtig hé, want ze zijn glad als ze nieuw zijn  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ff off road op ruwen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Maddog

:P ja en een burn-out gaat niet met een vfr door de dual-combined brakes. (denk ik zo) :P
merja dalijk t fietsje ophalen en een stukje rijden.
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

Busaberke

Citaat van: Maddog op 18 juni, 2010, 11:00:28
:P ja en een burn-out gaat niet met een vfr door de dual-combined brakes. (denk ik zo) :P
merja dalijk t fietsje ophalen en een stukje rijden.

gewoon ff tegen een muurtje zetten...  :mrgreen: (en hier de piccies posten , natuurlijk!)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Maddog

whaha had ik gister moeten weten, heb alleen een stomme remstreep op het dorp gemaakt :P nieuwe bandjes zijn me nog te duur om af te branden :P
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

Maddog

Eyz, de nieuwe bandjes liggen erop en rijden zeer goed, alleen nu nog de haartjes eraf rijden :D
Ben ik bij heuts mooi aan het afrekenen krijg ik te horen dat m'n linker remschijf een beetje krom is. (waarschijnlijk heeft vorige eigenaar verder willen rijden met een remschijfslot)
Dus ik mooi vragen van wat het me gaat kosten, 550,- voor 2 schijven met blokken (omdat blijkbaar niet alleen 1 schijf gedaan kan worden :P )

Iemand enig idee wat ik nu moet doen?

duurt aardig lang om dat te sparen vooral omdat ik net 300,- uit gegeven heb aan banden.
Ik zal zelf zoeken op ebay (is dit verstandig?) en wie kan me dan helpen? (alleen de garage?)

(zelf voelde ik in het begin alleen soms dat hij klein beetje raar remde maar nu heb ik er helemaal geen last van, dus gewoon doorrijden?)

(nieuw topic anders starten bij de remschijf? :P )

Alvast weer bedankt voor het beantwoorden van mij vragen :P
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!