Hoofdmenu

TomTom updaten

Gestart door Joker, 03 juli, 2010, 06:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 04 juli, 2010, 10:01:32
Citaat van: Joker op 03 juli, 2010, 15:08:46
bechikbaar op
maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.30 uur ( je krijgt wel binen 10 min iemand aan de lijn )
Dus als je normaal werkt kan dat natuurlijk een problem opleveren.

Sorry, maar ik werk normaal en dat zijn volgens mij de uren van 08.00 - 16.30 uur.
Ik ben dan rond 17.00 uur thuis en heb dan nog 1,5 uur de tijd om te bellen. ( dus 9 keer de kans om iemand aan de lijn te krijgen.)

gewoon bellen in de baas z'n tijd  :roll:

majong.... ik ben 51 :oops: meen je ik zeg nog meneer tegen 'm  :?


Joker

Dat heb ik dus ook gedaan de 1e keer.
vanaf het werk gebeld. maar toen zei de TT man. Ok meneer sluit dan nu uw TT aan op uw PC
en log in op TomTom home. 
"Beste man dat gaat niet lukken want ik bel vanaf het werk. en tegen de tijd dat ik vandaag thuis ben
zit jij ook al thuis"   :banghead4rv:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 04 juli, 2010, 13:40:27
ik ben 51 :oops: meen je ik zeg nog meneer tegen 'm  :?



Dan kom je toch net pas kijken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Ik heb de Garmin Zumo 220 besteld bij Waypoint , ik hoop hem deze week thuis te hebben. Ik was aan het twijfelen tussen de nieuwe TT rider en de Zumo , De Rider is goedkoper maar er wordt geen oplaad mogelijkheid meegeleverd voor op de motor, die moet je dan nog apart bestellen. De zumo word geleverd zonder bluetooth headset , ik heb toch een Nolan 103 helm met bluetooth dus het geluid komt toch binnen. De prijzen ontlopen elkaar daardoor niet zoveel.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Ben benieuwd hoe die bevalt...was ook van plan om een zumo 220 te halen/kopen maar nog te weinig info vergaard.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Mijn TT doet het gelukkig weer als vanouds  :D
Ik moet nu alleen nog de nieuwe flitspalen er op zetten.  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Toledo

Citaat van: YZF_Ron op 19 juli, 2010, 17:22:29
Ben benieuwd hoe die bevalt...was ook van plan om een zumo 220 te halen/kopen maar nog te weinig info vergaard.

Zumo 220 bevalt goed,  in het begin wat liggen te prutsen met mapsource, maar ik begin het te leren . Er is alleen een vervelend probleem, de bluetooth valt regelmatig uit. Ik kan dan geen aanwijzingen meer ontvangen in de helm. De 220 heeft geen kabelaansluiting, dus het geluid moet via BT . Waarschijnlijk ligt dit aan de Zumo
Als je kijkt op het forum van Waypoint, zie je dat er meer zijn die dit probleem hebben , en niet alleen met de 220, ook de 660 , de nuvi,ect ect.  Het schijnt dat Garmin inmiddels bezig is met nieuwe BT-software te ontwikkelen, die zou je dan een keer met een update moeten ontvangen. Ik heb gisteren 200km gereden , toen is de verbinding goed gebleven , eergisteren had ik er 250km gereden toen viel die 6x uit. De rit van gisteren was zonder sd kaartje erin. M'n helm is een Nolan n-103 met het n-com bluetooth systeem. Ik weet niet of hier meer mensen zijn , die dit probleem met hun zumo hebben.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

ik wil helemaal geen geluid, in de auto zet ik het het geluid van de navi ook af. je hebt toch een schermpje om op te kieke?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away