Alleen leuk bij nacht

Gestart door Maddog, 30 augustus, 2010, 12:11:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maddog

Het is weer zo ver, ik had wat tijd over en vond heel goedkoop 2 LED stripjes :P


Krijg er nu al leuke reacties op :P natuurlijk zet ik het alleen aan als hij stil staat en niet tijdens het rijden.

Als je goed kijkt zie je op mijn rechter voorvork de nieuwe camera houder, het spatbord komt nog net een klein beetje in beeld.
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

SuzukiLimburg

Die LEDjes zijn wel leuk, maar voegen weinig toe. Een motor is om te rijden, niet om stil te staan met sierverlichting  :mrgreen:

Maar ik ben wel benieuwd hoe je die camera houder gemonteerd hebt. Ik heb toen die Muvi minicam gekocht, maar heb me nog niet bedacht hoe ik deze kan monteren zonder hem te verliezen. Dit is op zich best een goed idee. Ik kan hem ook boven midden op het spatbord vastschroeven, maar dan moet ik gaan boren en dat doe ik liever niet.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Maddog

#2
motor is inderdaad om te rijden maar aangezien ik gemiddeld 2x per week met de motor ook een ijsje eet bij een ijskraam is het wel leuk om te showen :P

die beugel is een hoek profiel van de hornbach met daarin 4 gaten.

1 gat uitgeboord voor de schroef van het spatbord en toen d.m.v. die schroef bevestig ik de metalen beugel aan de motor.

ik heb ook de muvi mini cam en daarbij het sports pack.
De andere kant van de beugel zitten ook 2 gaten in en daar past precies in van de beugels op.

de camera blijft er gewoon goed in zitten en laat niet los, laat staan dat ik hem bijna niets eens eraf krijg met mijn eigen handen.

kort samengevat :P ben vaak ergens op bezoek of ijs eten en dan zijn de lampjes leuk. de camera is enorm leuk om sommige stukken terug te zien van een rit.

Update:

(rode tape is tegen de krasjes en vrije beweging van de beugel(soort van antislip tape))
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!