Terug uit het Zure land !

Gestart door HD4ever, 12 september, 2010, 18:40:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Het was alweer de derde keer dit jaar dat we in het Sauerland waren. In Mei een weekend bij 13°C, en zelfs 4 weken geleden nog op terugreis naar huis van onze DDR tour. Het regende er toen echt pijpestelen.
Nu had ik nog snel voor het weekend een bike trip georganiseerd voor 7 personen op 5 bikes. Uiteraard weer op ons vertrouwde stekkie in fleckenberg. Aangezien we nu voor het bike weekend de Tourgide hadden laten vervallen, koste het complete weekend inclusief alle drank die het weekend werd verwerkt nog geen €100,- p.p.  :yes6rs: Zelf had ik dit keer de functie van 'tourgide' op me genomen, gewapend met de Zumo 550 met Onroute motorkaart (DACH). Dat werkte echt perfect, dus dat blijven we zo doen.
Totaal dit weekend 830 km bijgeschreven, waarvan vanmiddag de laatste 40 km in de regen. :twisted: Verder was het er Vrijdag licht bewolkt met 18°C en Zaterdag veel zon met 23°C.  :worship-cool:

Hier enkele sfeer plaatjes !!

Tussen de trilplaten bevond zich dit keer ook een 'vreemde' eend in de bijt. ;). Bij de eerste tankstop wou iemand van de trilplaten chauffeurs al weten waarom hij een potje 'Melk en Suiker' op het stuur had gemonteerd.  :schater:







Het Sauerland lag er deze tijd van het jaar weer rustig bij. Weinig touristen, dus we konden lekker wat rondkarren.










Hoe leeg wil je het hebben?  :mrgreen:






Onderweg natuurlijk lunch bij de vetkeet  :twisted:


Uitzicht vanuit ons pensionneke


Op zaterdag ging de tour richting de Edersee, waarbij er altijd 2 stops worden ingelast. De eerste is bij Bikertreff Arnold in Dodenau, waar het gezellig druk was en we een tijdje met eigenaar Hartmut in de biergarten hebben zitten kletsen.


De pinten kwamen er uiteraard weer uit de Kawa  :worship-cool:










Daarna ging het verder naar de Edersee waar je natuurlijk bij Steakhouse Zundstoff een stop maakt. Alles wat eetbaar is, heeft hier formaat XXL.  :mrgreen:







Het was weer een geslaagde trip en komend jaar zal ik er ook weer heen gaan. Het blijft leuk rijden in het 'zure land'.  Het was helaas de laatste buitenlandse trip voor dit seizoen en mijn kilometer teller is nu blijven steken bij 10014 km sind Mei. :cry:



grtz HD4ever.  ;)








"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Hey een naked trilplaat hahhaha :worship-cool:
Smells like rubber