"Motor" camera

Gestart door Timeeh, 01 november, 2010, 16:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Deze link is van Suzuki-Limburg: http://www.v-nix.nl/muvi-dv-camcorder
Anders even googlen op muvi md80.

Ik heb ze gekocht via E-bay. Is mijn 1e ervaring met e-bay en vind het best leuk. Maarja, zal de volgende keer wel een stuk langer duren voor ik ze dan binnenkrijg.
Als je intresse hebt kan ik die Sjinees ff maile of ie er nog n paar op de post doet.

Timeeh

Ohja, ik heb er alleen geen driver bij gekregen voor het wijzigen van de datum.
Die ga ik morgen even zoeken.

Mounty

Citaat van: Timeeh op 30 november, 2010, 20:59:37
Nou, Chun had Sambal in de vot. Want ik heb ze al binnen.  :lol:

Voor Hub en Ron; ophalen kan en ik wil ze anders ook wel versturen. Dus kiek meh.

zeg maar waar ik m kan oppikken. je woont immmers bijna naast de deur..enne wat is de exacte prijs geworden ? PB maar ff
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Heren, die link wat ik  heb gestuurd voor de driver heb je niet nodig.
In de beschrijving staat hoe je de tijd moet veranderen.  :lol:

De Sjeng

Heren, nu ik waarschijnlijk binnenkort ook in het bezit ben van zo'n Camera.(thanx to timeeh) Vraag ik mij af waar je zoiets monteerd? voor de beste beelden??. Heb eens op internet gezocht, maar op de helm lijkt mij geen goed idee. Gezien je dan ook op film ziet waar je naar kijkt.(en dat kan gevaarlijk zijn :D ) Op een jas of iets dergelijks of vast op de Motor??
Wie heeft er ervaring mee??
God Forgives, I Don't

DeWitte

en dan zulke filmkes maken :mrgreen: :worship-cool:

http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo

superstoer en dat met die aanbouwkeuken op wielen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#37
Cool!! toch?? bochten zijn het mooist, als ze sportief worden genomen.(Regelmatig mijn voetplanken aan de grond) Maar deze gast op de Highway sofa, kan er wat van. Zover durf ik niet te gaan.
Zover ik kan zien, is deze camera vast in de kuip gemonteerd.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Ik had mijn camera aan de veerpoot gemonteerd, maar vooral op slechter wegdek kan het beeld dan behoorlijk gaan trillen.
Het voordeel van op de helm monteren is dat het beeld dan dus stabieler is. Het kan een nadeel zijn dat je ziet waar je keek, maar als je ergens mooi aan het toeren bent en je kijtk om je heen heb j dat ook op beeld staan. Als je op de motor monteert zie je neit wat links en rechts te beelven valt.
Nadeel van de helm is dan wel weer de beleving, je valt dan namelijk niet in de bochten.
Ik had de camera dus onder aan de veerpoot vast gemaakt, waardoor het lijkt alsof je heel hard vlak over het asfalt gaat en in de bochten gaat omvallen. Veel spectaculairder dus.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

#39
Waar ik hem ga montere weet ik ook nog niet. Even uitproberen waar hij het best zijn werk doet.

Heb vanmorge een test gedaan in de auto. Alleen had ik hem niet recht geplaatst. Maar, het geluid en beeld vind ik wel goed.
Geluid zal een stuk minder zijn oppe brommer ivm windgeruis. Maar, hier een impressie.
Het groenige is van de zonneband in het raam. Hier had ik de datum/tijd natuurlijk nog niet aangepast.

Geniet van een klein stukje van mijn ritje naar het werk!  :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=tOAnKxpUULQ

Timeeh

Wat betreft de geheugekaartjes (die zitten er helaas niet bij) kan ik waarschijnlijk ook krijgen van de telefoon turk hiernaast voor npaar euro.
Je hebt een micro SD kaartje nodig. 1gb is volgens de officiele website goed voor 90min filmen.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Joepie1958

bij mij loopt 't filmke vast op de uitleggersweg :oops:
correctie nou loopt ie weer door :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

BMWhub

hier is er nog een (camera ) in de aanbieding bij de MAKRO
http://www.makro.nl/content/items.asp?Menu_no=1436
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair