"Motor" camera

Gestart door Timeeh, 01 november, 2010, 16:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Voor de liefhebber heb ik nog een paar cameraatjes liggen...  :mrgreen:

Mounty

Ik moet nog steeds met de vorige langskomen...anders koop ik wel een nieuwe.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

weet iemand hoe je gemaakt filmpjes met de TIMcamera zoals ik hem noem :lol:
(gemakkelijk) kunt bewerken? knippen ? muziekje eronder hangen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Heb je windows moviemaker al eens geprobeerd? Heb er zelf nog niks mee gedaan maar moet wel redelijk te doen zijn!

R-yen

Citaat van: Timeeh op 13 februari, 2011, 11:24:54
Voor de liefhebber heb ik nog een paar cameraatjes liggen...  :mrgreen:

Ik wil wel een paar van je overnemen. Heb je nog 2 liggen?

De Sjeng

Ben nog altijd op de spectaculaire rijbeelden aan het wachten :yawn: , maar niets :-X
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Helaas is in Nederland de linker spiegel verplicht, van de rechter weet ik het niet zeker.
Dan maar de oplossing van Joker op zijn BMW.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Hij adviseert dan ook om een kleine spiegel aan het einde van de stuurhelft te monteren.
Rechter is niet verplicht
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

#84
ik heb dat in het verleden eens opgezocht...ik meen me te herinneren dat het wel verplicht is om beide kanten een spiegel te hebben...of je motor moet van voor 1989 zijn of zoiets...zal het nog es zoeken..

edit: verplicht indien de motor 100 km/h of sneller kan en het voertuig na 31 dec. 1996 in gebruik is genomen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik vond het wel een leuke oplossing, en wanneer controleren die wouten daar nou op? voordat je stilstaat bij een aanhouding draai je die spiegel toch weer om?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ik denk dat het op die mannier wel behoorlijk trilt.
je zou er dan wat schuimrubber of zo tussen moeten doen zodat het ook wat beter klemt
anders ben ik bang dat je de camera ook wel eens zou kunnen verliezen.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 13 april, 2011, 08:53:46
Ik denk dat het op die mannier wel behoorlijk trilt.
je zou er dan wat schuimrubber of zo tussen moeten doen zodat het ook wat beter klemt
anders ben ik bang dat je de camera ook wel eens zou kunnen verliezen.

Ik vind jouw oplossing beter.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

Citaat van: YZF_Ron op 12 april, 2011, 21:44:01
ik heb dat in het verleden eens opgezocht...ik meen me te herinneren dat het wel verplicht is om beide kanten een spiegel te hebben...of je motor moet van voor 1989 zijn of zoiets...zal het nog es zoeken..

edit: verplicht indien de motor 100 km/h of sneller kan en het voertuig na 31 dec. 1996 in gebruik is genomen

Waar staat die info Ron ?   Ik heb jaren zonder rechterspiegel op mijn R1100RS rondgereden :confused:
Je zou denken dat op zijn minst bij ride 4 fun al die waute er wat over zouden zeggen :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.