Maandelijkse meeting cq kennismaken

Gestart door Mounty, 31 oktober, 2010, 22:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

het idee om een vast stekkie te zoeken vond ik wel goed...ik ga eens hier en daar wat rondvragen, evt ook voor kortingen etc  :mrgreen:
Ik denk alleen niet dat je zoiets wekelijks moet doen, iig niet in een opzet....maandelijks lijkt mij voor nu ff beter.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

mss wel leuk om dat op een vaste dag/tijdstip te herhalen> goed idee Ron :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

#2
Op "uitnodiging" van een welbekend lid en van de hillclimbers wil ik de volgende bij hun in het clubhuis houden. Kunnen we daar eens de "kat uit de boom kijken" en mischien het vaste stekkie ervan maken. De consumptie's zijn daar niet duur, altijd motorvolk aanwezig en we zijn er welkom..we hoeven geen lid te zijn/worden van de Hillclimbers. zie het als een cafe met alleen motorgerelateerd volk...
Ik zeg "kijken kost niks..."
Mijn voorstel is om elk laatste weekend van de maand bijvoorbeeld..kunnen altijd nog meer of minder ervan maken.

Hieronder het berichtje wat ik kreeg:
CiteerHey Ron,
Ik vernam dat jullie regelmatig "meetings" willen gaan houden? Waarom denken jullie niet eens aan het hillclimbers clubhuis?? Voordelen altijd motorgerelateerd volk aanwezig (zijn géén officiele motorclub, ambiëren dat ook niet) niet merk gerealteerd, voordelige drank. Enige nadeel, zijn meestal wel, maar niet elke zaterdag aanwezig.(als ergens iets te doen is gaan we daar naartoe, maar staat ruim van te voren aangegeven)
Als jullie over de vloer zouden komen hoeven jullie, je ook niet met ons op te houden.(zou wel leuk zijn natuurlijk) Is eigenlijk gewoon als een café(en ook nog kort bij jou in de buurt) Plus jij, Huub(dwars), bert(desmo) en Wim (HDforever) kennen mij al.

Dit onder het motto, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik hoor het wel, mocht je intresse hebben.

Maurice( De Sjeng)

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik zal zeker ook eens langs komen als dit plaats gaat vinden.
Maar dan wel op "normale" tijden. Om 10 uur 's ochtends zul
je mij nergens anders aantreffen dan in bed op een zondag  :yes6rs:

Ik hoor wel wat het gaat worden. Vind het in ieder geval een
erg leuk initiatief!!  :worship-cool:

Busaberke

Ik zeg: goed plan, zal zeker niet altijd aanwezig kunnen zijn, maar zeker doen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Yep.....goed idee(van mij :mrgreen:)
Kunnen jullie meteen eens op de dropping komen kijken, of het wat is.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: YZF_Ron op 01 november, 2010, 22:14:50
Ik zeg "kijken kost niks..."
Hoef je niet ! Top lokatie, aardig motorvolk, en altijd erg gezellig. Gewoon doen !!  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

@ de langslapers op zondag  :yes6rs: : HillClimbers clubhuis is alleen op zaterdagen geopend...willen we op de zondag, dan zoeken we een alternatief...er zijn wel al wat ideetjes.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Klinkt goed en dan kom ik ook eens in het clubhuis van de Hillclimbers, want daar zou ik zelf zo nooit naar binnen lopen.
Maar wel leuk een 'cafe' met alleen maar motorgezinde gekken. Dus ik zal er dan zeker bij prioberen te zijn als we dit echt gaan doen.
Maar liever ook niet om 10 uur 's morgens. Vroeg opstaan doe ik door de week al vaak zat.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

voor een uurtje gezellig ouwe hoeren en wat te drinken hoeft het idd niet zo vroeg te zijn...maar wil je nog een stukje gaan rijden, dan moet je niet te laat vertrekken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik zie wel wat het wordt en of ik dan kan  ;)

Zaterdagen kan ik bijv. ook alleen maar in de namiddag.
Maar het is in ieder geval een strak plan  :thumbsup:

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

#13
Wat denken jullie?

Vast op zondag ?
Vast op Zaterdag ?
of vast op zaterdag of zondag, hoe het uitkomt ?
En welk tijdstip denken jullie dan ?

Persoonlijk denk ik de zondag om een uur of 11 maar als we een flinke rit gaan rijden dan wat eerder. Zondags kunnen we wel niet tercht in het clubhuis van de HillClimbers. De zaterdagen heb(ben) ik (we) meestal wel wat te doen, zoals wat klusjes in en om het huis  :mrgreen:

Ow ja, ik heb ook bij Lodge 7 gevraagd of we er welkom zijn  :mrgreen: Deze zijn 7 dagen per week open vanaf 10.00uur en de keuken voor wie honger heeft is open vanaf 12.00 uur...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

kun je bij lodge 7 ook gewoon een bakkie doen zo vroeg en zijn die wel blij met brommertvolk? :? is wel een superlocatie  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away