Maandelijkse meeting cq kennismaken

Gestart door Mounty, 31 oktober, 2010, 22:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Ik weet niet of het nog dezelfde eigenaren zijn in Lodge 7, maar ik heb daar een hele tijd geleden (meer dan een jaar gelden)
eens iets gegeten het 's middags.  :?  Dat was (toen dus) echt geen aanrader. Verder kun je natuurlijk geen betere lokatie
bedenken  ;) Pal naast de speeltuin en de koffie zal vast wel goed zijn :mrgreen:

Verder lijkt mij de zondag het beste en dan ZEKER niet vroeger dan 11u!! Volgens mij gaat het in dit geval toch meer om het
elkaar regelmatiger "real-life" te zien en een bakkie koffie samen te pakken. Dat hier dan een leuk ritje van een paar uurtjes
aan vast hangt is alleen maar een ontzettend leuke bijkomstigheid.

Tjah goed, je vraagt de mening van iedereen, dit is de mijne  :-X ;)

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 05 november, 2010, 07:54:20
kun je bij lodge 7 ook gewoon een bakkie doen zo vroeg en zijn die wel blij met brommertvolk? :? is wel een superlocatie  :cool:

Es die va wielder dao maoge pauzere (aovendveerdaagse) dan maoge zo'n brave es veer zind toch zeker 'n tas koffie komme drinke :mrgreen:
Blieve lache...8)

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 05 november, 2010, 07:54:20
kun je bij lodge 7 ook gewoon een bakkie doen zo vroeg en zijn die wel blij met brommertvolk? :? is wel een superlocatie  :cool:

Lodge 7 --> €5.50,- voor een bak koffie of soep??  :shock: Excusez moi.... In zo'n etablissement mag ik niet komen !!  :laughing49so:
 
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Citaat van: Dwars® op 05 november, 2010, 07:54:20
kun je bij lodge 7 ook gewoon een bakkie doen zo vroeg en zijn die wel blij met brommertvolk? :? is wel een superlocatie  :cool:

Vandaag al antwoord gehad van Lodge7. We zijn natuurlijk welkom, maar het etablisement is niet geschikt voor ons. Ze zouden graag een ruimte voor ons creëren, maar daar hebben ze de mogelijkheid niet voor. Ze geven aan dat ze een brasserie zijn en die is eigenlijk bedoeld voor een hapje te eten. natuurlijk is dat niet verplicht, een drankje alleen kan ook. Eigenlijk passen we daar niet...
Ze benadrukken dat we er zeker welkom zijn, maar niet als "clublokaal" geschikt zijn.

Volgende locatie zoeken.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

cafe Keulen in Klimmen? Cafe Hazen-Wijnen (ouders van Herr Tod) Wijlre? Cafe de Haas Voerendaal? Mc drek Kerkrade? Cafe/restaurant Buitenlust in Vijlenerbos? Bie de Tantes in Eys?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

De zondag ljkt mij ook een beter tijdstip ( wel jammer dat d Hillclimbers dan afvallen )
en dan een kleine kroeg. want doa mooge vuur og wer piefe.   :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Citaat van: HD4ever op 05 november, 2010, 17:07:01
Citaat van: Dwars® op 05 november, 2010, 07:54:20
kun je bij lodge 7 ook gewoon een bakkie doen zo vroeg en zijn die wel blij met brommertvolk? :? is wel een superlocatie  :cool:

Lodge 7 --> €5.50,- voor een bak koffie of soep??  :shock: Excusez moi.... In zo'n etablissement mag ik niet komen !!  :laughing49so:
 

Dan heb je geen gewone koffie a' 2 euro

stukje uit de mail:
CiteerU kunt altijd onze zaak aandoen voor een
drankje, (koffie € 2,00 / Cola € 2,10)
wanneer wij dan plek hebben bent u van harte welkom.[quote/]

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

#22
Mij lijkt een dorpskroeg met een terrasje het meest geschikt.
er moet dan ook nog voldoende parkeergelegengeid zijn zodat je een beetje kijk hebd
op het op de motoren. en dan in een niet al te toeristische omgeving zodat je ook nog voldoende
plek op het terras kunt vinden na een stukje touren
( ja ik weet dat het momenteel geen terras weer is :mrgreen: maar een beetje vooruit kijken kan geen kwaad  :lol:)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

#23
Citaat van: YZF_Ron op 06 november, 2010, 05:51:54
Dan heb je geen gewone koffie a' 2 euro

CiteerU kunt altijd onze zaak aandoen voor een
drankje, (koffie € 2,00 / Cola € 2,10)
wanneer wij dan plek hebben bent u van harte welkom.[quote/]



Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Zit er dan ook wat in dat kopje ??

Voor twee euro had ik dan wel graag een GROTE mok koffie.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

misschien ergens op de markt in Hulsberg? :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 06 november, 2010, 10:19:21
misschien ergens op de markt in Hulsberg? :-X

De markt is alleen op vrijdag Joepie en niet in het weekeinde.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

volgens mij bedoeld bij je thuis Frits :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 06 november, 2010, 11:15:19
volgens mij bedoeld bij je thuis Frits :yes6rs:

Dan moet hij schrijven wat hij bedoeld, hier is verder geen markt.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

een goed verstaander................. :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.