Maandelijkse meeting cq kennismaken

Gestart door Mounty, 31 oktober, 2010, 22:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Ik kan hier de aanbouw leegruimen. Wordt toch nauwelijks gebruikt die ruimte.
Parkeerplaats genoeg voor de deur, terras altijd beschikbaar bij goed weer en de koffie kot bij mij maar €1,00...voor een hele pot :-)

Koffie voor 2 Euro of cola voor 2,10 Euro vind ik aan de prijzige kant. Volgens mij is die op het terras in Valkenburg nog goedkoper.

Maar als we maandelijks willen bijeenkomen hoef dat toch ook niet steeds bij het zelfde etablissement te zijn. We kunnen ook iedere keer ergens anders gaan. Er zijn volgens mij genoeg opties door heel Limburg om iedere maand ergens anders te gaan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

HD4ever

Om in het weekend met motorvolk in een cafeke af te spreken is ook een perfecte locatie Cafè 'Dug-Out' ( http://www.sportcafe-dugout.nl/index.html ) in Sittard. Cafe zit naast het fitness center. Een gezellige kroeg met motor minded kroegbaas en plenty parkeerplaats voor de ingang. ;). Er komt nu ook al regelmatig motorvolk over de vloer. Döner kabab zaak zit volgens mij enkele deuren verderop, maar ook in de kroeg kunnen snacks worden besteld.

Check it out !! Beslist de moeite waard, maar kan natuurlijk niet tippen aan het clubhuis van de Hillclimbers.  ;)

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

idd, het hoeft niet altijd op dezelfde plek te zijn....ik kan bij mij ook wel wat mensen kwijt, en koffie heb ik altijd genoeg. Frisdrank nooit zoveel maar kan altijd ingeslagen worden..

De volgende "meeting nog in november houden of pas in december ? of gelijk met een nieuwjaars-bijeenkomst ?
De 27e november zijn een paar van ons al op de dropping van de hillclimbers..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

#33
Teske koffie en wat bijpraten in December:

Aangezien we eind november aan de dropping van de hillklimbers deelnemen en eind December kerst en nieuwjaar willen vieren:

Zondag 12 december va 15.00uur
Bij mij thuis in jubaksmountain (Ubachsberg) de maandelijkse meeting.
Koffie: gratis
Koekje derbij: gratis
cola/sinas : gratis
pisse : gratis

let wel, ik schenk geen alcoholische dranken en er mag gerookt worden.  :mrgreen:

Weet je mijn adres (nog) niet ? pbtje :yes6rs:

wel ff doorgeven of je komt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Leuk idee Ron. Kent iemand, iemand die nog iets wil sponsoren, hang je een vlag in de kamer van de sponsor, iedereen tevreden :lol:


Gezocht: Sponsor voor de maandelijkse meeting van MFL :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Ik kan wel eens vragen of Bridgestone wil sponsoren. Ik sponsor hen namelijk ook al jaren.
Zal even kijken of ik er bij kan zijn de 15de, altijd gezellig.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Hey zal wel de 15e om 12u langsgaan denk ik dan  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

SuzukiLimburg

Leek mij gezelliger om alleen met Ron te zijn, daarom ga ik de woensdag  :mrgreen:
Ach, ik zal eens kijken of ik de 12de ook kan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: YZF_Ron op 17 november, 2010, 05:34:07
Teske koffie en wat bijpraten in December:

Aangezien we eind november aan de dropping van de hillklimbers deelnemen en eind December kerst en nieuwjaar willen vieren:

Zondag 12 december va 15.00uur
Bij mij thuis in jubaksmountain (Ubachsberg) de maandelijkse meeting.
Koffie: gratis
Koekje derbij: gratis
cola/sinas : gratis
pisse : gratis

let wel, ik schenk geen alcoholische dranken en er mag gerookt worden.  :mrgreen:

Weet je mijn adres (nog) niet ? pbtje :yes6rs:

wel ff doorgeven of je komt...

Wat mij betreft kan het ook op zaterdag 11 december, dan haal ik ook nog wat hapjes erbij zoals frikandelle en zo... sponsor: mijn vrouw  :mrgreen:

wat betreft de drankjes ben ik zelf de hoofdsponsor  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

*Kick*  :mrgreen:
komend weekend dus.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Is het nu de zaterdag of de zondag? Ik prefereer de zondag. Zaterdag is nog altijd zoveel anders te doen.
Stuur me nog even je adres, want dat heb ik niet.

Zijn er eigenlijk wel al mensen die zich anjemeld haben? Anders haal je dadelijk vanalles in huis en komt niemand  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

ik kom iig zondag niet dan heb ik al wat anders had het wel gezellig gevonden
KTM SMT 2011

crazy j

als het op de zondag is kom ik wel ff buurten  :cool:
living the life the way it comes