Maandelijkse meeting cq kennismaken

Gestart door Mounty, 31 oktober, 2010, 22:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ik heb ook weinig tijd tot na de carnaval, moet de prinses overal naar toe koetsche
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Bij weinig animo wil ik het wel weer bij mij houden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

blijft stil hier...  :mrgreen: volgens mij nog vele onder ons in een diepe winterslaap  :yawn:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik denk dat de motorharten nog langzaam kloppen op het moment, maar zal langzaam aan gaan veranderen gezien de lente eraan komt.

Voor een middagje auwehoeren ben ik altijd wel in, maar gezien ik de komende weekenden ga besteden om mijn bus technisch in orde te maken kan ik alleen met slecht weer. Bij goed weer (geen regen) lig ik dus buiten onder de bus. Bij regen kan/wil ik wel komen, maar wil dus van te voren niets afspreken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

okay....next month weer a sjanse... mischien bij de hillclimbers  :-X
Dan is het weer einde maart en beginnen de motorhartjes weer langzaam te kloppen en is er mischien meer animo....

tot dan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Is er intresse in een bijeenkomst/meeting op zondag de 27e maart smiddags ? zo ja ga ik wat regelen deze week....zo nee dan slaan we deze maand wederom over :roll:

Verder ga ik de sjeng vragen wanneer we in klimmen bij de hillclimbers eens kunnen bijeenkomen. (en nog een oude gewonnen prijs incaseren..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Persoonlijk vind ik de zondag erg ongemakkelijk.
Het zou mijn voorkeur hebben om zoiets op een zaterdag namiddag te organiseren.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

heb je gelijk bij....in april is het iig op zaterdag want dan word het bij de hillclimbers in klimmen gehouden...en die zijn alleen op zaterdag open..

Nu, de eerstvolgende 26 Maart kan evt ook op zaterdag.... de bedoeling is om iedereen zoveel mogelijk tegemoet te komen zodat we ook met een leuke groep kunnen zijn..
Op de zaterdag kunnen we dan terecht op de bernardushoeve in Mingersborg (trintelen)
De gewone consumpties kosten ongeveer 1euro70 en een klein hapje zorg ik wel voor.
Parkeren kan aldaar op de onverharde parkeerplaats, een verharde parkeerplaats achter de hoeve en een aantal motoren kunnen naast het terras langs de weg geparkeerd worden...
wie is erbij ?




Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Wellicht is dit wel iets voor de MFL meeting? Zelf ben ik er ook met wat motorvrienden om gezellig een pintje te pakken, wat bij te kletsen over brommers, en live muziek te beluisteren.  Een maat van me speelt namelijk in deze band.  :headbang:
Zou wel leuk zijn als veel MFL leden ook voorbij kwamen. Gezelligheid gegarandeerd !  :yes6rs:

Cafè Stoba in Echt houdt Zondag  3 april 2011 vanaf 15.00u, een z.g. Lazy Sunday met de band 'H&H Company' – Entree: gratis

De H&H company is een zeskoppige coverband in het Rock en Blues genre. Opgericht in 2008, bestaande uit Limburgse muzikanten met jarenlange ervaring in diverse bands en stijlen.
Van swingende soul tot diepzinnige ballads, van stampende rock tot meeslepende blues – het staat allemaal op het repertoir.
De covers worden gespeeld in een eigen stijl en variatie waardoor ieder optreden muzikaal verrassende momenten oplevert.
Nummers van Bruce Springsteen, Mink DeVille, Bonnie Raitt, Fleetwood Mack en vele anderen komen aan bod.
Een optreden van de H&H Company staat garant voor gezelligheid en luistergenot in een goede ambiance!
     

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

#69
@hd4ever:
leuk idee...maar ik zet m ook ff in evenementen
Persoonlijk hou ik het liever op de laatste zaterdag/zondag van de maand...neemt niet weg dat er geen andere "meetings" georganiseerd kunnen worden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Ziespan

 :mrgreen:

Is er (nog) iets als een maandelijkse ontmoetingsplaats anno 2013?
dan zou ik daar best wel eens willen komen kijken.  :shock:

:yes6rs: :worship-cool:

The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

thedutchrockstar

Aankomende vrijdag wordt er misschien iets georganiseerd hou Durum kuje maar in de gate ;)
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 29 mei, 2013, 14:54:35
Aankomende vrijdag wordt er misschien iets georganiseerd hou Durum kuje maar in de gate ;)

En parkeerruimte is er genoeg, ook voor een zijspan.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Ziespan

 :mrgreen:

Heb onder de zoekfunctie iets gevonden van een samenkomst in Hulsberg. Europaplein? Weet ik niet te liggen en nheb geen GPS oid.
maar als het zeker is laat maar weten. Vridags om 6 kan, zaterdag middag kan zelfs prima!
En hoe wat waar is dat met het clublokaal van de hill climbers? Ga wel ´ns kijken op hun bikes en blues treffen maar van een cafee weet ik niets.
Vind het altijd leuk eens een colaatje / koffie te gaan drinken en wat mensen te leren kennen en motors te bekijken.
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Joker

De komende weken ben ik nog druk. maar naar Bikes and Music van de Hillclimbers ga ik wel.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.