Hoofdmenu

Heidenau K60 scout

Gestart door DeWitte, 20 november, 2010, 06:38:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

of een sm t achtervelg monteren die is 17 inch misschien krijg je ze daar wel voor
KTM SMT 2011

DeWitte

is wss niet mogelijk ivm abs-krans denk ik zo, en nogal rigoreus (en duur)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

misschien goedkoper op de kop te tikken via een schade ktm die van voor in mekaar zit
Citaat van: DeWitte op 23 mei, 2012, 16:24:42
is wss niet mogelijk ivm abs-krans denk ik zo, en nogal rigoreus (en duur)
KTM SMT 2011

Herr Tod

... en dan Dunlop Sportmax D211 er op :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

ik ga voor een ongewone combi, de Michelin Anakee van voren en de Pirelli Scorpion van achter. Deze combi wordt aanbevolen door div KTM mannen op ut LC8 forum. De Anakee plakt beter en is ronder. Als ie van achter af en toe schuift is dan minder erg imo, dat is bij de KTM best netjes op te vangen.

Je moet toch wat wa? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Heb je de banden al besteld/gemonteerd? Ik heb ook een nieuw achterbandje nodig, kunnen we evt samen rijden.

DeWitte

Ja, besteld bij Meertens in Aken. Begin vd week zouden ze binnen komen. Dinsdag ff bellen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ja, ik zal dinsdag ff bellen. Heb de hele week vrij, ben dus flexibel  :yes6rs:

DeWitte

Toch  maar weer de standaard Pirelli's MT90 scorpions gemonteerd. Kunnen we ook weer off-road beetje gassen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Ik heb mezelf getracteerd op een setje (gebruikte, maar bijna nieuwe) Heidenau K60 M&S voor op de GS. Ik kon van een Belgische collega GS-er voor leuk geld een setje kopen. Hij wilde noppenbanden op z'n adventure.

Nou dan neem ik ze toch over!!! Leuk voor de wintermaanden en nu kan ik ook wat lekkerder offroaden.

Ik ben benieuwd. Ik moet ze nog erop laten leggen. Ik zal mijn ervaringen posten.

off-line

De Sjeng

Citaat van: m@rtijn op 17 september, 2012, 15:50:39

Ik ben benieuwd. Ik moet ze nog erop laten leggen. Ik zal mijn ervaringen posten.

En?? Hoe bevallen ze?
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

Citaat van: De Sjeng op 01 december, 2012, 16:26:02
Citaat van: m@rtijn op 17 september, 2012, 15:50:39

Ik ben benieuwd. Ik moet ze nog erop laten leggen. Ik zal mijn ervaringen posten.

Ik ben er wat mee gaan offroaden. Tja, dan zijn er betere opties. Voor vette modder zeker niet ideaal. Wat meer grind prima geschikt. Het blijft altijd een compromis tussen on- en offroad. Op de weg bevallen ze prima. Ik heb ook Michelin pilotroad 3, die zijn uiteraard soepeler en geschikter voor alleen de weg. De K60 wat meer profie;, dus ook wat meer lawaai. Ik heb ze tweedehands gekocht toen ze bijna nieuw waren nog. De nieuwe band schijnt nog beter te zijn.

En?? Hoe bevallen ze?
off-line

De Sjeng

#28
Nieuwe bandjes  :mrgreen:

God Forgives, I Don't

De Sjeng

#29
Heidenau k60

God Forgives, I Don't