Hoofdmenu

Ketting klinken

Gestart door Timeeh, 24 november, 2010, 16:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Heren en dames,

heeft iemand van jullie een klink-set of een goede manier om mijn ketting aan elkaar te krijgen?  :lol:

Ik hoor het graag!

karz

Ik denk dat je even het merk ketting erbij moet zetten.  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

king-roy

Ik doe het met 2 hamers, is niet helemaal zo als het moet maar het werkt goed.
vet koel

DeWitte

volgens mij R-yen en BusaBerke hebben zo'n ding, ligt idd ff aan het merk zoals Karz schreef. vraag het hun anders per pb? met 2 hamers loop je het risico je ketting scheef te slaan.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Of je besteld een ketting in 1 stuk en haalt je brug los als dat enigzins te doen is.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

Volgens mij is het een DID ketting.

@Dwars; thnx zal een van de 2 eens een pb sturen.
@Karz; ik heb de ketting er al opliggen en zit nu vast met een 'tijdelijke oplossing' voor de veiligheid ff klinken!  :lol:

Timeeh

Net met de heren van Cycleshop gebelt. Die hebben een aparaatje liggen voor een paar euro. Ga me die maar halen. Heb hem binnekort weer nodig voor de Hornet van de Misses

SuzukiLimburg

Citaat van: Timeeh op 25 november, 2010, 09:20:28
@Karz; ik heb de ketting er al opliggen en zit nu vast met een 'tijdelijke oplossing' voor de veiligheid ff klinken!  :lol:

Tiewrap?  :twisted:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh


QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 25 november, 2010, 15:24:39
Citaat van: Timeeh op 25 november, 2010, 09:20:28
@Karz; ik heb de ketting er al opliggen en zit nu vast met een 'tijdelijke oplossing' voor de veiligheid ff klinken!  :lol:

Tiewrap?  :twisted:

Waarom zo duur, je kunt gewoon zo'n ijzerdraadje van de vuilnisafvalzakken gebruiken. (is nog geplastificeerd ook.)  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

die gooi ik altijd weg Frits. Maar, dat was inderdaad een van de betere oplossingen geweest  :schater: