zout strooien

Gestart door Joker, 29 november, 2010, 16:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

jij bent toch geen wannabee belg :roll:
was het soms een Touareg, dan heb ik misschien een kenteken :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Ja het gaat goed.
Gisteren hadden we de 2e top 10 notering van langste files aller tijden
met meer dan 600km file de 9e plek.  :worship-cool: :worship-cool:
En zeg nu eerlijk hoeveel cm is er gisteren gevallen.  wat als het echt gaat sneeuwen ? :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 03 december, 2010, 07:24:24
En zeg nu eerlijk hoeveel cm is er gisteren gevallen.  wat als het echt gaat sneeuwen ? :oops:


Dan moeten alle schijtlijsters verplicht thuisblijven en mogen absoluut NIET de weg op.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Het is nu toch echt wel bar en boos  :oops:
Als dit nog een week aan houd ligt Nederland plat. :roll:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

gratis af te halen verse sneeuw van de oprit onbelopen en zoutloos :mrgreen: sneeuwschep aanwezig hulp niet


wie maakt me los  :mrgreen:

DeWitte

durpsgek,

ik ben maar gaan werken, no prob met een achterwielaangedreven benz (met goeie winterbanden) zonder ons gaat het licht anders uit bij jullie wa? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Best leuk, Misses stond tot over de wielen in de sneeuw. Kwam er niet uit met de Aygo.
De Seat trekt er gelukkig wel doorheen natuurlijk met n setje winterbanden  :lol:

Maar, ik heb hier ook nog gratis af te halen een kilo of 200 aan sneeuw! Ideaal voor al uw feesten en partijen of het bedekken van daken!

karz

Ben ook gegaan, op zich goed te doen, ben alleen even vast komen te zitten bij een achteruit draai aktie.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

Ik heb vandaag gelukkig vrij ( geen winterbanden  :oops: ) loont zich ook niet meer op die ouwe kar.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

 :shock:  , ik zag hier net ene op een motor voorbij komen.
Een virago achtig iets.   Met de beentjes uitelkaar, alsof je dat houdt als 't omkiept.  :no:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 24 december, 2010, 08:25:47
een kilo of 200 aan sneeuw!

Dat is iets voor 4x4 mtr, met een dun laagje.

Bij mij kun je het heel veel voudige komen ophalen, en dan tel ik alleen op het afdak.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Vanmorgen 6 uur ff naar brunssum op en neer..was redelijk goed te doen met onze Atos zonder winterbanden (wel all-weather +snow) tot terug in ubachsberg en ik een stukje bergaf ging...voor me ging een auto in de slip en ik reed net bergaf maar moest ook remmen...toch maar voor de zekerheid richting troitoir gestuurd en nadat ik met een wiel deze geraakt had draaide mijn auto zich 180 graden...toen stond ik dus bergop...op ijs..na ff slippend doortrekken toch boven gekomen en maar andersom gereden waar de bergjes niet zo steil zijn..

Daarna ff in Hulsberg geweest met de auto..sommige straten is gewoon niks gedaan, niet eens geschuifd. Via emmaberg en autoweg terug naar ubachsberg was weer goed te doen.

Straks nog eens naar Brunssum en terug, kijken of het weer zo goed gaat als vanmorgen.

Rij en glij voorzichtig mannen... :mrgreen:














Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Citaat van: QuattroFrits op 24 december, 2010, 12:09:25
Citaat van: Timeeh op 24 december, 2010, 08:25:47
een kilo of 200 aan sneeuw!

Dat is iets voor 4x4 mtr, met een dun laagje.

Bij mij kun je het heel veel voudige komen ophalen, en dan tel ik alleen op het afdak.  :twisted:

Ja, kom maar halen. Heb ik de weg na de voordeur vrij! :D

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 24 december, 2010, 13:49:38
de weg na de voordeur vrij! :D

:shock: NA de voordeur, heb jij de sneeuw dan binnen liggen of hoe moet ik dit zien ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.