Banderas gaat, Paris Hilton komt

Gestart door Busaberke, 13 december, 2010, 11:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Vorig jaar rond deze tijd was de betrokkenheid van Hollywoodster Antonio Banderas bij het inmiddels ter ziele gegane Jack & Jones Moto2 team hot news, deze keer gaan de geruchten dat Paris Hilton een GP team gaat steunen.


Esteve Rabat reed de afgelopen jaren voor het BQR team


Dat het verbinden van de naam van een Hollywoodster geen garantie is voor succes hebben we het afgelopen seizoen kunnen zien. Het Jack & Jones by Antonio Banderas team presteerde op enkele uitzonderingen na wat matig en hoofdsponsor Jack & Jones heeft zich dan ook teruggetrokken en het team is inmiddels opgeheven.

Banderas was niet de eerste – in het verleden waren bijvoorbeeld muzikanten Vasco Rossi en Eros Ramazotti en erotiekster Dolly Buster actief in het paddock – en zal ook niet de laatste zijn nu de geruchten gaan dat socialite Paris Hilton het BQR 125cc team zal gaan steunen.

Het team zal het komende seizoen het SuperMartxé VIP by Paris Hilton gaan heten en zal met de vanuit de Moto2 terug gekomen Sergio Gadea en de 15 jarige Maverick Viñales, de regerend Spaans en Europees kampioen, gaan rijden. De teampresentatie zal op 18 december plaats gaan vinden.

Of de komst van Paris Hilton, die hoogstwaarschijnlijk wel enkele races zal gaan bijwonen, een last of een zegen is valt nog te bezien maar gezien de nog steeds moeilijke economische situatie moeten we wellicht hopen dat meer sterren het steunen van een team als hobby gaan zien.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ik vind die bekleding afschuwelijk.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Aha.... dus als ie 2 goed rijden/winnen dan mogen ze 'n keer op Paris rijden   :schater:

moet ze wel uitkijken de een is nog maar 15 jaar  :roll:


SuzukiLimburg

Lekker wief?  :roll:
Hmmm, ze heeft potentie maar ik zou haar niet willen (behalve voor het geld). Die heeft toch niks om vast te pakken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 14 december, 2010, 12:50:48
Lekker wief?  :roll:
Hmmm, ze heeft potentie maar ik zou haar niet willen (behalve voor het geld). Die heeft toch niks om vast te pakken.

:stupid:
mijn handen zijn ook te groot en wil ook wat meer zacht vlees... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

#6
Hier een link met de presentatie van de kleuren van het team van Hilton
:mrgreen:
http://www.demotorsite.be/content/paris-hilton-gaat-motorracen
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

miljaar, echt een doodzonde waard  :yes6rs: (en een hoop herrie thuis :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away