MOTO GP: 2011 zevereck

Gestart door Desmo-devil, 13 januari, 2011, 11:45:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Er is nog geen Moto GP 2011 topic, dus post ik de foto nog maar ff hier. (edit by Dwars)
,

Hier is 'ie dan, de Ducati GP11 met het nummer 46 erop. Qua uiterlijk is dit de versie waarmee Valentino Rossi en Nicky Hayden rijden komend seizoen. Inwendig gaat er tijdens de komende testen echter nog veel veranderen. Filippo Preziosi, geestelijk vader van de GP11, noemt de nieuwe Desmosedici zelfs een GP11 versie 0. Naar verwachting zal vooral op het gebied van rijgemak, door onder andere een vlakkere en meer bruikbare vermogenskromme te realiseren, en de aerodynamica nog veel getest gaan worden. Ook de keuze van blokconfiguratie is nog steeds niet duidelijk... Snel meer!







SuzukiLimburg

Ziet er qua uiterlijk niet echt spannend uit als je het mij vraagt. Beetje mislukt retro achtig ontwerp imho.
In dit geval gaat het echter écht meer om het innerlijk dan om het uiterlijk  :)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Motzippaldy

Ik vond nooit een Ducati Moto GP motor mooie  :-X maar die van Hayden is eindelijk een mooie GP Ducati geworden  :worship-cool:
Maar Rossi's geel en Ducati rood vind ik lelijk  :yawn:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 13 januari, 2011, 14:50:25
Ziet er qua uiterlijk niet echt spannend uit als je het mij vraagt. Beetje mislukt retro achtig ontwerp imho.
In dit geval gaat het echter écht meer om het innerlijk dan om het uiterlijk  :)

Ja vond ik ook al het lijkt wel een japanner  :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Hebben ze die vleugeltjes nou nog steeds?? Dacht dat dat einde was toen Rossi met Monster sponsoring kwam :? Straks komen ze nog op het idee om een diffuser er onder te zetten :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: Motzippaldy op 13 januari, 2011, 17:22:48
....... die van Hayden is eindelijk een mooie GP Ducati geworden  :worship-cool:
Maar Rossi's geel en Ducati rood vind ik lelijk  :yawn:

Mee eens, een beetje designer zou zich schamen om deze kleurstelling te presenteren. Hier heeft Rossi duidelijk z'n stempel op gedrukt. Het is ook wel opvallend dat de Marlboro strepen tijdens de teampresentatie niet op de motoren aangebracht zijn.

Maar het uiterlijk v.d. motor maakt eigenlijk ook helemaal niet uit, als Rossi maar in staat is om die arrogante Lorenzo er mee af te zeiken ...  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Sport1 gaat MotoGP toch niet uitzenden   
   
Betaalzender Sport1 zal in 2011 de races van MotoGP, Moto2 en 125cc toch niet in Nederland gaan uitzenden. De zender was al geruime tijd in onderhandeling met rechtenhouder Dorna maar kwam daar, ondanks een eerder ondertekende intentieverklaring, toch niet uit. Hierdoor zal zeer waarschijnlijk voor het tweede jaar op rij de hoogste raceklasse niet op de Nederlandse TV te zien zijn, andere gegadigden zijn er namelijk voorlopig niet. RTL zou nog steeds wel geïnteresseerd zijn maar niet voor het door Dorna gevraagde bedrag, het is namelijk op dit moment zo goed als onmogelijk daar genoeg sponsors/adverteerders voor te vinden. De liefhebbers zullen de sport komend seizoen dan ook weer via de (betaalde) website of op de BBC moeten volgen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

De snelste motorracer van dit moment :yes6rs: :mrgreen: :worship-cool:



Wat een held :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 07 februari, 2011, 18:49:32
De snelste motorracer van dit moment :yes6rs: :mrgreen: :worship-cool:



Wat een held :D

Die krullen herken ik wel, maar de rest....  :roll:
De snelheid komt vast en zeker door die spoiler op zijn neus.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Nog altijd beter dan zo'n  :thatsgay: balansbandje :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Sport1 verwerft rechten MotoGP

Sport1 heeft voor de komende twee seizoenen de rechten verworven van de Moto GP.

Vanaf 20 maart zal de zender alle MotoGP, Moto2 en 125cc/Moto3 trainingen, kwalificaties en races rechtstreeks uitzenden. Ook de TT van Assen is live bij Sport1 te zien.

Will Moerer, general manager van Sport1, is blij dat nu ook de MotoGP bij Sport1 te zien is. 'Het is mooi dat we onze abonnees naast voetbal, golf, tennis en NBA basketbal weer een grote sport kunnen aanbieden. De vele motorsportliefhebbers in Nederland krijgen dit seizoen de kans om alles van dichtbij mee te maken.

De rode draad dit seizoen zal ongetwijfeld het verhaal zijn van negenvoudig wereldkampioen Valentino Rossi, die in de MotoGP de overstap heeft gemaakt van Yamaha naar Ducati. Uiteraard zullen we ook meer dan speciale aandacht hebben voor onze landgenoot Jasper Iwema. Het belooft een mooi en spectaculair seizoen te worden.'

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

CiteerDe vele motorsportliefhebbers in Nederland krijgen dit seizoen de kans om alles van dichtbij mee te maken.

Volgend mij zijn er nog niet veel motorsportliefhebbers abonee van sport1 omdat deze tot nu toe nog geen motorraces etc. hebben uitgezonden...dus als je wilt kijken naar de TT of MotorGP dan moet je wel een abo afsluiten... :shock:

Gelukkig hebben we andere bronnen om te kijken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Heb een abbo. Wil natuurlijk niks missen van 2011, het jaar waarin de nummer 58 naar de nummer 1 gaat :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

is dat die kale? :mrgreen:



nieuws
MotoGP Japan verplaatst   
   
De MotoGP van Japan, gepland op 24 april, is verplaatst als gevolg van de natuurramp die in dat land heeft plaatsgevonden. Dat heeft de FIM bekend gemaakt.Het evenement op het circuit van Motegi, 120 kilometer ten noorden van Tokio, is verplaatst naar 2 oktober.
De kalender van het wereldkampioenschap wegrace ziet er nu als volgt uit:
•20 maart: Doha, Quatar
•3 april: Jerez, Spanje
•1 mei: Estoril, Spanje
•15 mei: Le Mans, Frankrijk
•5 juni: Catalunya, Catalonië (Spanje)
•12 juni: Silverstone, Groot-Brittanië
•25 juni: Assen, Nederland
•3 juli: Mugello, Italië
•17 juli: Sachsenring, Duitsland
•24 juli: Laguna Seca, Verenigde Staten
•14 augustus: Brno, Tsjechië
•28 augustus: Indianapolis, Verenigde Staten
•4 september: Misano, San Marino (Italië)
•18 september: Aragon, Aragon (Spanje)
•2 oktober: Motegi, Japan
•16 oktober: Phillip Island, Australië
•23 oktober: Sepan, Maleisië

bron KNMV
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away